Henkilökohtaiset viestit voi laittaa osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Hynynen on kuitenkin niin vittumainen mies, että kysymykset saattavat tulla julki. Orkesterin rumemmille jäsenille posti kulkee osoitteisiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. & Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
KYSYMYS (20.5.2002):VASTAUS:
Tehdäänpä yksi asia selväksi (jos joku urpo ei oikeasti ole tätä ymmärtänyt): Ei me oikeasti sivareita vihata. Eikä kissoja. Pink Floyd oli parhaimmillaan erittäin hyvä. Joskus 70-luvulla. Se oli sitä aikaa kun isäsi ja äitisi vasta suunnittelivat sinua villeimmissä unelmissaan. (Ryhdistäytykää nyt hyvät ihmiset. Nouskaa terapian vuoksi seisomaan, ottakaa tukeva Lemmy asento ja sanokaa kovalla äänellä "Olen sivari". Tekee hyvää myös armeijan käyneille. Mutta älkää tehkö tätä Limingassa. - Webmestari (sivarihomo))
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
mahtaako teillä epatoilla olla mitään käsitystä siitä, että löytyykö imatralta tai jostain lähimailta jonkun sortin kadotettua sielua, jonka kanssa vois soittaa? mie soitan kitaraa,tosin huonommin ku hynynen, jos mahollista....sillä vuosisataisella perinteellä että millään vitun virityksillä ei ole väliä, kunhan säröä ja ääntä lähtee. vittu. toivoo tuukka.
VASTAUS:
Rakas Tuukka. Hynynen teki hieman tiedusteluja. Kukaan ei halua soittaa kanssasi. Itse asiassa kukaan ei halua olla kanssasi missään tekemisissä. Ei edes äitisi, joka on muuten varsin vetävän näköinen pakkaus.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Hyvä levy, taas! Miksette tule RUISROKKIIN ?!?
VASTAUS:
Merimaa ei tykkää meistä. Taitaa olla hetero koko mies. Kyllä me ilmeisesti kuitenkin Ruisrockissa ollaan.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Tulkaa joskus Forssaan 54:ään keikalle! Siellä on Menneisyyden Vangitkin käyneet (ainoo paikka mihin ne enää otetaan) että kyllä ne teiätkin ottaa. Sen jälkeen voisitte juoda viinaa ja mennä torille ottamaan turpaan. Oikein hedelmällistä ja kehittävä aktiiviteettia. Siellä on kaikki niin saatanan tyhmiä että kyllä kaikki tulis teitä kattoon. Mää eturivissä. Mut mää oonkin hullu.
VASTAUS:
Niin olet. Menneisyyden vangit on myös Lappeenrannan vakiovieraita. Lähes kerran viikossa käyvät Doriksessa, paikallisella lihansavustamolla.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Ensiksi täytyy todeta, että Rakastaa/ei rakastaa video on sairaan hyvä. Kenen se tuning corolla siinä videossa on? Ettei vaan hynysen itsensä! Auton nimi voisi olla yhtä hyvin neon2 tai loisteputki4...
VASTAUS:
Hynynen ei omista autoa. Hän säästää luontoa. Hän on luontoaktivistisivari, joka köpöttelee metsissä virttynyt villapaita yllään, kiikarit kaulallaan ja parta harittaen joka suuntaan. Välillä pureskellaan ituja ja hymistään, saatana!
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Onneksi olkoon listamenestyksestä ja teijän uus viteokin on näkyny peräti kaksi kertaa ykköseltä. Selätti itse Bömbfuckin viteoäänestyksessä reilulla kahdeksan äänen erolla. Yrittäkeehän tulla rovinssiin kans kesällä soittamaan.
VASTAUS:
Tullaan. Joku kotiäiti oli kuulemma haastanut YLE:n oikeuteen siitä, että sitä videota on näytetty lastenohjelmassa iltapäivällä. Oikealla asialla ollaan siis, jälleen kerran.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Tämähän on nyt mennyt ihan rahastuksesksi. Singleä myydään lyriikoilla, jotka voidaan kuulla levyltäkin, ja sitten vielä se EP, jämä biisejä EP:llinen, ja ihmiset ostavat. No kai teidänkin on syötävä, ja onhan se kai paikallaan nyt lunastaa ilmaiset rahat, vaikka ei kai siitä kyllä montaa prosenttia teille tule. KKN oli yllättävänkin hyvä, vaikka meikä olen niin underground, että en ihan periaatteesta pidä muista levyistänne kuin Eevan Perinnöstä ja ehkä vähän Aamenista. Ne feedback raidat on parasta antia, kaikilla levyllänne.
VASTAUS:
Just, joo. Olet niin vitun "taiteilija" ja "underground" (tiedätkö muuten mitä se sana tarkoittaa?), ettet voi hyväksyä bändiä jos sitä kuuntelee joku muukin. Tuo on tuttu virsi. Jätä nyt ihmeessä, urpo, ostamatta se single jos sanat häiritsevät sinua. Sitä paitsi sen ostaa luultavasti joku toinenkin, sinä et siis voi sitä ostaa, herra taiteilija. Onko sinulla leukaparta? Pukeudutko mustiin? Haetko aina hakemalla sellaisten bändien levyjä kaupasta, joita kukaan muu ei ole voinut kuulla, jotta voisit olla kotikyläsi ensimmäinen kyseisen levyn omistaja? Vittu, mikä keijo! Kuuntele niitä levyjä äläkä brassaile asioilla, joista et voi ymmärtää vittuakaan.Siinä sinulle feedbackia, saatanan urpo-kyllikki!
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
hyvä että aiotte julkaista eepeen syksyllä.tuleeko live soitantaa mukaan kuten yksinpuhelu ep:llä?mielellään kuulisi kyllä kuolleen kukan live versioita levylläkin.kielletyn puun hedelmä voi olla hyvä valinta koska siinä laulussa on kertosäkeessä tehokkuutta enemmän livenä....jotain liveä ainakin jumalauta tai tulee poliisiasia...tai sitten teette neljä uutta biisiä eikö?ja saako siitä eepeestä sellasta painosta johon hynynen pyyhkii perseensä?
VASTAUS:
Ei liveä. Kaksi uutta, yksi remiksaus ja yksi editoitu biisi on tällä hetkellä haarukassa. Katsellaan.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Hyvä levy on ym. Tulkaahan Savitaipaleelle ravintola Sahramiin keikkailemaan, varma tuotto. Millos ne KT-Mukit tulevat markkinoille?
VASTAUS:
Vai vielä mukeja. Sahrami on hurja mesta, sinne voisi joskus tullakin. Hynynen on muuten monesti käynyt siinä Savitaipaleen "torilla" aamukahvilla polkupyörällä. Taipalsaaren kautta kiertäen aamulenkille tulee mittaa n. 80 km.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
miksi uuden levyn kansilehdykässä ei ole lyriksejä? olisin tosi kiitollinen jos tietäisin mitä hynynen ja muut huutaa. voi vitsi. loistavaa matskua koko levy.
VASTAUS:
Emmekö ilmaise itseämme tarpeeksi selvästi?
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Saatanan kovan levyn ootte tehny, iso kiitos siitä! Kiitos myös Savonlinnan menneestä keikasta. Oli tosi tiukka ja liekehtivä meininki siellä. Mitä olitte keikasta mieltä? Hynynen sanoi, että asuuhan Savonlinnassa muitakin kun mulkkuja..niin, asuuhan täällä. Ootteko kuullu ex-niskis kitaristi Rämön siis Karrin Del Buzz- bändiä? Tosi kova bändi, Karrilla on yllättäen hyvä ääni. Mitä mieltä ootte niskiksen uuesta levystä? On kyllä niin tiukka levy sekkii. Miun tän vuuen parhaimmistoon kuuluu jo teiän uus ja niskiksen Rajaportti levyt, aivan mahtavasti. No, onhan sieltä tulossa mm. uus cmx levy viel..ja vuotta jäljel, mut varmasti ne nuo levyt pysyy meikäläisen kärjes. Onko muut, kun Hynynen diggaillu cmx:ää?Levyl on pari biisiä, jotka eka kerran kuullessani oikeesti tuli kyyneleet..miten se Hynynen ossaa sanoittaa niin saakutin hyvin? Ja äijät soittaa ja onhan se Karmila kingi. Oon sitä samaa mieltä, kun joku muukin, että kuulun niihin mätön kuuntelu sakkiin naispuolisena ja on niin mahtava fiilis, kun kitarat jyrää ja huuto kulkee..Kiitos kaunis ja kesän keikoil katotaan taas teiän keikkakunto.
VASTAUS:
Olipas paljon asiaa taas. Hynynen ei ole kuullut Karrin bändiä, mutta kommentit ovat olleet ylistäviä. Meistä on tosiaan tullut tyttöjen bändi. Pitäisköhän alkaa pukeutua kumihousuihin? Ja kajaalit kehiin kanssa. Ja huulipunaa, saatana!
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
kai te nyt ilosaarirockiin tupsahdatte? minulle nuorelle ihmiselle tulee rytmihäiriöitä ja paniikkikohtauksia kun varmistuksia tästä ei ilmesty. kai te nyt sinnekin mänette kun hyny pakinoi ilosaarirockin sivuilla niin mukaviakin. vanhennatte minua päiviä kun odotan kuumeissani vapauttavaa suloista tietoa. milloin milloin??? (tästä ei varmaan kenellkään ollut ihmeempää hyötyä mutta pakkohan tätä stressiä, suomalaisten kansallistautia on jollekin ymmärtävälle purettava...)gnhhnrrnn puren kai sitten siihen mennessä jalkani poikki.tai teen ruokaa ikkunalaudalla nököttävästä kuolleesta anopinkielestä (ne sano että sitä ei saa hengiltä millään) voi voi anoppia...
VASTAUS:
Meillä on Ilosaaressa kaksikin keikkaa. Tulee hiki, pitää tehdä kaksi eri settiä. Ainakin vissiin.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Onko biisin "satu peikoista" lopussa oleva kitara soolo "Taitelija" hynysen käsialaa ja miksi kyseistä biisiä ei kuulla keikoilla.
VASTAUS:
Se on Karmilan soolo. Siihen ei saa puuttua. Se on tabu. Ainakin vissiin.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Joo. tota.. ootteko vielä testannu kuolleen kukan nimeä halonhakkuun taustamusiikkina? Toimii. Ainakin paremmin kun Number of the beast. Jallupullo tosin puuttu puupinon kolosta.. Hieno levy muutenkin.. aika rok. Se soolo kyllä pysäyttää veret. Vitun hyvät saundikkin. Onnitteluni. Ja hyvää jatkoa.
VASTAUS:
Mikään ei voi toimia paremmin kuin The Number of the Beast. Paitsi ehkä Piece of Mind tai Powerslave. Ainakin vissiin.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
"Huono ihminen" -paita on jumalauta paras ostos mitä olen vähään aikaan tehnyt. Mies kun yöllä muistamattomana kompuroi otsansa ruvelle ja silmän mustaksi omassa porraspielessään, niin sillä saattaa olla huono viilinki seuraavanana päivänä. Siihen auttaa oivallisesti halonhakkuu paidassa, missä lukee Huono ihminen. Mahtavaa! Nyt uskallan juoda viinaa jatkossakin, muuten olisin tehnyt raittiuslupauksen.
VASTAUS:
Vai halkojen hakkuuta? Hakkaa mielluummin hanskaan, se on mukavampaa. Ainakin vissiin.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Saatanan saatana... Enkö ole oikeuttettu saamaan vastausta jo aiemmin kysymääni kysymykseen, vai osuinko vahingossa oikeaan Herra Tossavaisesta (On
kaunis kukka kuollut se on...)??? No witunko väliä tuolla oikeastaan on... Levy on niin helevetin hieno, että en tiedä kuunnellakko / ei kuunnella... Mutta eipä tässä sen witumpia, jatkakaa samaan malliin kesällä näemme lavalla teitin!!! Toivottavasti aurinko paistaa, Hynysen ääni kestää, Sinkkonen tappaa rummut ja Hongisto viimeisenä muttei vähäisimpänä on saanut bassoonsa niin matalan viree, että... Ja KT pauhaa...
VASTAUS:
Ei Hongisto saa bassoaan koskaan mihinkään vireeseen. Ainakaan samaan vireeseen kuin Hynynen. Kummassa vika, ei voi tietää. Se on yksi orkesterimme perusongelmia. Ainakin melkein.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Perkeleen poppilevynhän ne taas ulosti... kaljapullo pois perseestä ja metallia kehiin seuraavalla kierroksella. ..ja kitaraan lisää murinaa, kerpele!
VASTAUS:
Kerro Hynyselle, että miten niihin kitaroihin voi vielä lisää murinaa saada. Jos keksit keinon, niin kokeillaan. Metalli on lasten musiikkia. Vissiin.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Voikos noille teidän keikoille tulla selvinpäin ? Mä kun en jumalauta saa kahta
kossupulloo enempää päivässä alas,prkl. Tai entäs jos näyttelee kännistä ja kiroilee apinan raivolla ? entäs onko joku yläikäraja keikoille, mä (35v.) voisin ottaa ton mun 55v. muijakaverin messiin joskus. yst.vast.odot. Lahtari
VASTAUS:
Me pidämme vanhemmista naisista, ota vaan akka messiin. Muijasi muistuttaa kuulemma itä-saksalaista kuulantyöntäjää. Aina vaan paranee.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Moi. Jos sanon-kappale toi teidät tietoisuuteeni,kiitos mm. Alivaltiosihteereiden.Sit kuulin Mafiasta Ilosaarea edeltävän liven jonka sain osittain taltioitua.Nyt sitä vajaan vuoden eestaas kelattua olen tullut siihen tulokseen että hivelette minun musiikkia aistivia nystyröitä.Perkele ku olitte varmaan ainoo bändi minkä Nummirockissa missasin.Mutta näitä sattuu. Yritin ettiä lyriikkaa teidän kappaleista mutta saatana löytäny mistään. LPR rules, valoisaa tulevaisuutta (;
VASTAUS:
Vai lyriikkaa? Kotiteollisuus esittää lyriikkaa. Hauska juttu. Ainakin melkein.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Saatana. Vaikka Kuolleen Kukan Nimi on soittimessa pyörinyt melkein joka päivä n. kolmen viikon ajan, Satu Peikoista nostattaa yhä tipan linssiin. Mahtavaa. Ei vitutuksessa ja ahdistuksessa siis mitään pahaa ole. Ja loppuun vielä Voimasana.
VASTAUS:
Eikö? Ei se ahdistus niin hauskaakaan kyllä ole. Onneksi sen kanssa oppii elämään, esim. urheilemalla tai biisejä tekemällä. Ja voihan sitä aina hirttäytyä jos ei muuta keksi. Ainakin vissiin.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
ootteks äijät koskaan huomannu, että KT/Ramstein toimii krapulaan ? Saatana...
VASTAUS:
On huomattu. Arvaa vain kuinka monta kertaa?
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Ensiksi kiitoksia Evijärven keikasta! Ja se, joka pölli ne riffit, tapetaan! Ootteko tulossa syksyllä tai joskus ens vuoden puolella uudestaan?
VASTAUS:
Me itse ollaan niitä, jotka pöllivät niitä riffejä. Ja pahimmillaan vielä itseltämme. Mutta törkeän teinivarkauden kohteiksi jouduimme kyllä.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Miten suhtaudutte piratismiin? Esim miulla on kaikki teijän täyspitkät poltettuna, koska miulla ei ois varaa niihin muuten (opintotuki). Olenko paha?
VASTAUS:
Olet. Ainakin vissiin.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Varokaa pimeällä liikkuvaa pippelimiestä. T:Sheriffi.
VASTAUS:
Valoisalla se on vielä pelottavampi, silloin kun se pikkuveijari saattaa jopa näkyäkin. Tosin vasta pitkällisen sokeripalalla houkuttelun jälkeen.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Teillä oli perkeleen hyvä keikka evillä toissapäivänä. en ollu ennen kuullu muita biisejä kuin sen...minkä nimeä en just nyt muista. mutta siis hieno keikka!! mitä siltä hynyseltä oikein pöllittiin? ei tainnu kukaan palauttaa? eikä saa yleistää ettei pohjanmaalla ole rehellisiä ihmisiä. tai no saa. pyysin herra H:lta nimikirjoitusta, mutta ei ollu kynää, löysin sitten myöhemmin kynän mutta enpä löytäny enää H:ta. tehän voisitte vaikka laittaa postissa ne nimmarit. tai ei sittenkään, joku on kuitenki pyyhkiny perseensä siihen lappuseen.
VASTAUS:
Näin on. Kokeile ensi kerralla uudestaan, saatat onnistua. Ainakin melkein.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
kuulkaas poejat eikö olisi aika laittaa sanoitukset julki !!!!!!!
VASTAUS:
Ei.
------------
KOMMENTTI (20.5.2002):
Hei teijän uudessa videossa on samanlainen toitsu ku mulla...tosin tuning-valot ja karvanopat vaan puuttuu... saatiinko muuten evijärvellä kitarakamojen nyysiä kiinni. minä olin eturivissä,olin kalju. siellä oli aika paljon saman näköstä teiniviiksikuningasta kun tossa videossa...onneksi en syönyt mitään, etenkään ranskalaisia ilman sinappia... tervesin amis
VASTAUS:
Hynynen huomasi kyllä sinut. Olet käsittämättömän ruma ihminen.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Kun joskus juo kapakissa viinaa liian vähän, että jää rahaa taksiin ja joutuu käyttämään siten ne turhuuteen. Taikka sitten kun ei voi ukkomies kotona katsoa pornoa, kun voi joutua lempimään, niin miksi teillä on jotkut biisit ihan vitun hyviä ja jotkut on sitten ihan paskoja ja ei ole sellaisia, että olisi vähän jompaa kumpaa? Kuka on semmoisesta vastuussa?
VASTAUS:
Kuuntelija.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Jaa-a, noita keikkoja tuntuu olevan kaikkialla...melkein Peräkorpelassa asti (missä sitten lieneekään). Voi miksi, miksi ei Kotkaa oteta mukaan?? No ehkä tämä on verrattavissa sitten johonkin takatakaperälään, mutta ainakaan tämä ei ole IMATRA!! Tahdon messun tänne!! ...te ette voi vastata toivomuksiimme...Tiedetään, se kuultiin jo Kouvolassa...tai joku muu kuuli. Minä en kuullut koska ei ole perkele rahaa matkustaa ympäri Suomenmaata. Köyhä opiskelija kun olen. Se on minun kohtaloni. Köyhä olen ja köyhänä pysyn.Isona minut löytää Siwan kassalta myymästä makkaraa ja kaljaa Siwapussiin. "Tyttöparka", ne sanovat. "Elämä oli menetetty jo silloin kun hän ei nähnyt lempibändinsä konserttia". Niin ne sanovat.
VASTAUS:
Mitä vikaa kaupan kassoissa on? Ammatti siinä missä muusikkokin. Ja takuulla tienaavatkin enemmän.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Oletteko käyneet tälläisillä sivuilla?
Jos ette ole niin suosittelen lämpimästi. Just. Ei muutakuin lisää verta pyttyyn pojat, ja nauttikaa soittamisesta.
VASTAUS:
Hynynen kävi, pettyi.
------------
KYSYMYS (20.5.2002):
Arvoisat herrat taiteilijat, me #kotiteollisuus-kanavan kohtuukäyttäjät tahtoisimme kuulla mitä mieltä olette nuorison uudesta muotivillityksestä, bukkakesta? Kysyy Subutex, yksi jalosta joukostamme
VASTAUS:
Mistä? Ei vanhukset ymmärrä tollaisista vittuakaan. Puhu, homo, suomea.