Tilaa Susirajalla
KTvisio - kanava nörteille!
OSTA! OSTA! OSTA!
KOTITEOLLISUUDEN ESIINTYMISIÄ 2024
Keikat myy Dex Viihde Oy

Lokakuu
pe 04.10.2024 Orimattila, Takkari-klubi
la 05.10.2024 Rauma, Domino
pe 11.10.2024 Helsinki, Tavastia-klubi
la 12.10.2024 Jyväskylä, Lutakko
pe 18.10.2024 Kouvola, House Of Rock Bar
la 19.10.2024 Turku, Logomo
la 26.10.2024 Nurmijärvi, Monikkosali

Marraskuu
la 02.11.2024 Tampere, Tavara-asema
pe 08.11.2024 Kuopio, Sawohouse Underground
la 09.11.2024 Savonlinna, House of Olaf
pe 15.11.2024 Oulu, Kantakrouvi
la 16.11.2024 Seinäjoki, Rytmikorjaamo
pe 22.11.2024 Lohja, Lohja Spa & Resort
la 23.11.2024 Nilsiä, Hophouse
pe 29.11.2024 Jyväskylä, John Smith Frozen
la 30.11.2024 Joensuu, Unholy Winter Fest

Joulukuu
pe 06.12.2024 Varkaus, Z-One
la 07.12.2024 Mikkeli, Wilhelm Public House
pe 13.12.2024 Lahti, Möysän Musaklubi
la 14.12.2024 Imatra, Imatran Kylpylä
Lähetä kysymyksesi Kotiteollisuudelle ja Kotiteollisuus vastaa!
Mailit osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Päiväys kertoo milloin teksti on laitettu sivuille. Kysymykset julkaistaan ilman nimeä jollet ehdottomasti vaadi omaa 15 minuuttiasi...

Henkilökohtaiset viestit voi laittaa osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Hynynen on kuitenkin niin vittumainen mies, että kysymykset saattavat tulla julki. Orkesterin rumemmille jäsenille posti kulkee osoitteisiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. & Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

KYSYMYS (28.9.2002):
Onko Äijälasit vielä tallessa, luopumisen tuska oli suuri mutta oikealle miehelle menivät. Oli muuten puustockin keikka aivan mahtava, ei muutakuin hyvää jatkoa ja tulkaa lutakkoon keikalle syssyllä.

VASTAUS:
Mitkä vitun lasit? Mikä vitun Lutakko? Mikä vitun keikka? Kuka mie oon?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Mistä onnistuit ostamaan Eskimovähemmistön paidan. Itse en onnistunut näkemään E.V:ä Provinssissa kertaakaan tänävuonna joten paitakin jäi ostamatta.

VASTAUS:
Hongistolla saattaa Eskimovähemmistön paita ollakin, se on ihmishylje ja "Eskareiden" kaveri.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
saanen kohteliaimmin kiittää suorastaan lupsakasta valokuvaussessiosta puustockissa, juvalla, erään nesteen
anniskelualueella. sinä, paskalle haiseva hynynen, mira, meidän pieni hevisti, joka myöskin toki haisi paskalle, olihan se teidän keikalla juuri ollut humputtamassa. ja minä, kekkulissa ollut valokuvaaja. "perhepotretista" tuli bytheway täydellinen.

VASTAUS:
Te ette kuulu Hynysen perheeseen.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Heh heh. Tiesittekö että ootte A.W Yrjänän suosikkiorkesteri. Ei mikään ihme et kuulostatte nykyään CMX:ltä.

VASTAUS:
Vahvaa liioittelua. Ja oikein tarkkaan kun kuuntelee, niin Esa Pakarisen Pakarock- levy kuulostaa ihan Metallicalle.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Oliko Ilosaaren keikka hyvä? Sammuin ennen sitä. Kuulin jotain meteliä.

VASTAUS:
Ollaanko me oltu sielläkin? Mitä helvettiä?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Dodii, tullut tässä jamppojen kanssa syvällisesti pohdittua, että meneekö tuon "Voi luoja" kipaleen kertosäe "Minä tyydyn tähän, en voi jumalalta vaatia enempää" vai "Minä tyydyn tähän, en voi jumalauta vaatia enempää" vaiko onko siinä nuo kummatkin?

VASTAUS:
Ensimmäinen vaihtoehto on oikea. Se tarkoittaa sitä, että toinen ja kolmas vaihtoehto ovat vääriä.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
VAROITUKSEN SANA!!! Mikkelin SCOOP-rock on ihan vitun paska tapahtuma ja Mikkeli muutenkin paska kaupunki. Älkää helvetissä menkö sinne!!!

VASTAUS:
Käytiin jo. Ihan kivaa siellä oli, porealtaat ja kaikki.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
CMX:n pojat ovat ylistäneet Kuollutta kukkaa omalla "kysy-niin-sinulle-vittuillaan" nettisivullaan. Nyt on ilmeisesti teidän vuoronne kehua Isohaaraa?

VASTAUS:
Miten monta huonoa levyä CMX on tehnyt?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Mitäs meinasitte sitten tehdä, kun teidän levy nousee ensimmäistä kertaa Suomen listan ykköseksi? (esim. Plus miinus nolla)

VASTAUS:
Siinä vaiheessa Hynynen yllättää itsensä ja kanssaihmisensä juomalla pullon alkoholia. Konjakkia. Ja eiköhän nuo muutkin pojat aika pienellä suostuttelulla liity joukkoon. Tämä ei kuitenkaan tapahtune lähiaikoina. Täytynee siis ryypiskellä muuten vaan.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Kiva esiintyminen Summerissa! Olitte ihan omalla tasollanne...lasten ohjelmassa tosissaan soittamassa rokkia isot miehet. Eikö Äitinne ole kieltänyt moista? Ja kesäkatu kappaleen olitte raiskannu ihan täysin hyvä niin.. eihän sitä kuitenkaan levylle paineta? Alkaisitte laulamaan englanniksi niin teidän jo olematon suosio häviäs kokonaan! Tai sitten teistä voisi tulla suosittuja jossain Japanissa ja missä kaikki pillifarkkuiset homopojat on suosittuja!

VASTAUS:
Vittuilet sie? Voi, nyt on herkkää sielua loukattu. Hynynen paiskaa runovihkonsa kiukkuisena lattialle, kuivaa kyyneleensä sifonkipaitansa hihaan ja juoksee lähikauppaan ostamaan suklaata, jota voi sitten mutustella TV- viihdettä katsellen. Se lohduttaa.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
no heips! olin tossa juhannuksena kattomassa teiän vedon raumalla, ja täytyy kyl myöntää et kannatti. tulin vaan sattumalta keikkanne aikaan kakkosteltalle karkuun päälavalla soittaneit peppu abnormaaleit, ja huomasin, että "ohhoh, teidän humppaorkesterinne onkin aika räyhee, ottaen huomioon, että ne on jostain ryssän rajoilta kotosin." sanoppa, hynynen, miks kaikki teiän fanit on rumia ja tyhmiä? niin kun mää... oli muuten lähellä etten haastanut teidän perseitänne oikeuteen, kun annoitte mulle nelipäiväisen tinnityksen, mutta kaunis anteeksipyyntö ja sellanen "huono ihminen" paita riittää nyt tällä kertaa korvaukseksi. olkaa hyvä.

VASTAUS:
Tyhmällä ja rumalla bändillä on tyhmät ja rumat fanit. Itse olemme antaneet itsellemme ikuisen tinnituksen. Kuka sen korvaa, että vihloo korvaa?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Hei vaan te rumat miehet! Kertooko "Plus miinus nolla" rockmuusikon normaalista rahatilanteesta Suomessa ? Vai mistä sitten ? (eikö ollutkin hauska kysymys)

VASTAUS:
Siitäkin. Ja siitä, että kuinka monta älykästä fania meillä on.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
nonni. Sen lisäks että aki wille on hehkutellu teitä siellä sun täällä yhteyksissä on cmxän uuvella tuotoksella
huomattavissa ehkä semmosta samanmoista runttausta kun teillä, vai häh? semmosta perseeseenrunttausta. säröö vaan ja vittumaisempi laulu niin.. kaks marjaa (vrt. päänsärkijä, pohjoista leveyttä) Kumartakaa yrkkiä, tuota pientä suurta miestä. Ihan hyvä se levykin on..yllättävän rok. Heviä. Ja heviballadikin.

VASTAUS:
CMX kuulostaa meiltä? Niinkö se meneekin? Isohaara on muuten lappeenrannaksi Isot herkkuhohtimet.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Eihän olisi paha idea alkaa valmistaa Kotiteollisuus seinäkankaita, niitäkö ei muilla suomalaisilla yhtyeillä vielä ole. Kilahtiko euromerkit silmiin? Mitäs mieltä bändi on CMX yhtyeestä ja uudesta isohaara levystä

VASTAUS:
Hyvät on haarat, juu. Ja isot.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Kyä ny tarvitaan muidenkin levyjen kun vaan "Eevan perinnön" sanotuksia julki! Ootte ollu niin laiskoja (tai vaan mukavasti vittumaisia) ettette viittiny laittaa sanotuksia levyjen kansien sisäpuolelle! Eli ei muuta kun lyriikat nettiin, niin Veikkokin pysyy lauluissa mukana keikoilla... On muuten riipaisevan hyvä toi uusin levy (niinku ne vanhatkin)!

VASTAUS:
Kyllä kaikkien levyjen sanat jossain muodossa on julki tarjottu. Jos ei muuten niin laulun ja huudon muodossa. Hah, hah. Huumoria.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
perkele.no niin, päästiin asiaan. tulkaapas autourheilun ystävät jyväskylään keikalle, kun meillä on rallitkin täällä. tarjolla olis nimittäin nylon beat, janina frostell ja yö(k)ja ne ei oikein auta pääsemään "tunnelmaan"... saatana.kiitos

VASTAUS:
Jäi väliin. Harmi, sillä Janininan tapauksessa ei voi enää puhua rinnoista. Ne ovat seikkailu. Ei muuta kuin kaivoskypärä päähän ja kiipeilemään.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
soittakaahan jälleen tulevillanne keikoilla eevan perintö virttä?ainakin vissiin vai?raumalla soititte muistaakseni myös saattoväen vikana?ni se on hyvä päätös kappale ehdottomasti kuin myös kuolleen kukan "alussa oli" ja "ikuisesti" on myös ehdottomasti soitettava useammin......niillä saatte vielä nautittavamman keikan kaikin puolin.....näin se on nähtävä.ja tän päivän hesarin nyt liitteessä oli iltatyttöjen top10 kommentit...just a perfect day

VASTAUS:
...to die?

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Terve! Täytyy kyllä sanoa että Kuolleen kukan nimi on aivan loistava levy! Myönnettäköön etten ole aikaisemmin ollut musiikkinne ystävä, yksittäiset biisit ovat kolahtaneet. Mutta uusin on kyllä enemmän kuin positiivinen yllätys. Tuomittu ja Satu peikoista on luultavasti KAUNEINTA Kotiteollisuutta tähän asti! Tuomitun kertosäkeen aikana ihmettelin, että mitä vittua, Kotiteollisuuden levyllä tällaisia sanoituksia!? Ja levyn jokainen kerto on niin helvetillisen tarttuva! Syvä kumarrus siihen suuntaan ja onnitteluni. Vai voitteko väittää ettette olisi nyt elämänne kovimmassa vedossa? Terveisin, pieni poika, jolta lyötiin nyrkillä jalat alta...

VASTAUS:
Niin, kyllähän me aika helvetin hyviä ollaan. Ja rikkaita. Ja kauniita.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Kuka puhuu siinä teidän toisessa alkunauhassa ystävistä?

VASTAUS:
Pentti Hirvonen, Kuukerin Nellin kauan kadoksissa ollut isäpuoli.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Sitä vaan, että soitatte vitun hyvää musaa... Kun kerran olette niin vittumaisia äijiä niin ootteko kuullu semmosta aggression purku paskaa kun Shitter Limited? Esim. Levyt ”Anna pillua Hanna Pesola” ja ”Saanko nuolla persettäsi Harri Holkeri”? Jatkakaa samaan malliin!

VASTAUS:
Joo, sille niiden kokoelmalle naureskeltiin jo vuonna 96 kun oltiin tekemässä ensimmäistä, jo monien mielestä tuhoon tuomittuakin, pitkäsoittoa. Lapsellista touhua. Molemmat, sekä Shitter Limited ja se meidän levynteko.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Koska Hynynen leikkaa lettinsä, sen jumalattoman piiskan pois. Ei ole yhtään särmän näköistä!

VASTAUS:
Just tänään (20.9.) Hynynen käytti puoli tuntia elämästään takatukkansa takkujen selvittämiseen. Hän kun ei hoitoainetta käytä, eikä kampaa hiuksiaan pesun jälkeen. Fiksu jätkä.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Katsellessani teitä Ilosaarirockissa sunnuntain keikalla, päsähti päähäni valtaisa visio koskien teikäläistä. Toisinaan kun karjahtelet lavalla (kuin leijona) sain silmieni eteen näyn, jossa sä pienenä tomerana poikana leikit hiekkalaatikolla kurahaalarit päällä, tukka pystyssä sininen muovilapio toisessa ja muoviämpäri toisessa
kädessä ja karjut pettymyksestä, kun tulikin paha kakku, vaikka miten hoki lorua hiekkakakkua tehdessään: "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku!" Pitäiskö huolestua moisista visioista ?!?

VASTAUS:
Olet näkijä, olet käynyt 70- luvun Lappeenrannassa ja erään Raastuvankadulla sijaitsevan talon takapihalla. Siellä se oli Sinkkonenkin.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Ajattelin vain että jos Herra Hynynen on kirjoittanyt Sadun peikoista Aila Meriluodon runon Paha satu pohjalta niin onkohan hän kirjoittanut Rakastaa-ei rakasta, runon Rakastaa- ei inspiroimana. Runosta ainakin luulen löytäväni yhtäläisyyttä laulun sanotuksiin. Ei muuta, kiitos. Moi.

VASTAUS:
Puhut paskaa, ei pidä paikkaansa.

------------

KOMMENTTI (jatkoa edelliselle):
Nytten menikin muuten kappaleet sekaisin. Tarkoitin että Aila Meriluodon runo Rakastaa- ei, on sisällöltään samanmoinen kuin kielletyn puun hedelmä.

VASTAUS:
Väärin menee yhä.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Tere! Kertokaas mitä helvetin kertomusta kuului ennen keikanne alkua festareilla? Olix siin jotaa järjen hiventäkään.. muistaakseni ei... mut voix sen lukee jostaa? by the way, ootteko aatellu julkasta live-levyä? Tulis muuten ihan helvetin hjyvä!

VASTAUS:
Hynynen epäilee. Alkunauha on Huviretki -nimisen lastenohjelmakimaran alkujuonto jostain 80-luvun puolivälistä. Se paljastettakoon nyt.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Seuraatko formulaa jos niin kuka on sun suosikki?

VASTAUS:
Hongisto seuraa, Sinkkonen vilkuilee ja Hynynen vihaa. Yhteinen suosikkimme on Hero-talli ja kuski nimeltään Mustanaamio.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
ei hevetti!! Ei aki Jouni juo yhden tähden Jaloviinaa, kolmen tähden on parempaa. Vai eikö keikan järjestäjät tarjoa kunnon huikkaa? Pahoittelemme intiaanihuutoja Provinssi keikallanne. Oletteko suunitelleet juccapalmun kasvattamista Sinkkosen rumpuihin? Pitäkää palmukeihäs korkealla! Kun olin nuori poika viiksenkasvuni tyrehtyi terveisin Eesau & Dimmu

VASTAUS:
Pahoittelemme aiheuttamaamme meteliä Provinssi-keikallamme.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Mistä työ ootte viikatteen poikien kanssa löytäny Nasse-sedän laulamaan taustoja siihen niin kauniiseen Suojelusenkeliin? Jatkuuko hynysen kolumnit ilosaarirockin sivuilla tai jossain? Ei vittu ku hynyselle päivittäispalsta etelä-thaimaaseen tai vaikka hesariin. Sais Jouni terapiaa samalla ku vois kirjottaa lapsuuden traumoista ja vittumaisista naapureista ja mulkuista kt-faneista... ja verta roiskuvasta vaimosta.

VASTAUS:
Inferno ois halukas julkaisemaan jotain joskus. Jaksaako taiteilija kirjoittaa, se on eri juttu. Katsellaan. Mikset muuten kysy, että mistä Kotiteollisuus löysi Nasse-sedän laulamaan koko Aamen -levyn.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
kuvaile kahdella virkkellä mitä tuo mieleen bändi slipknot?lastenhevi?mitä muuta.kiitos kannanotostasi taasen.nähdään makasiineillä jälleen

VASTAUS:
Slipknot on muka-rankka bändi muka-pelottavilla naamareilla maustettuna. Suunattu lapsille. Ja sitten ihmetellään, että miksi lastenpsykiatrian osastoille on yli puolen vuoden jonot.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Oli muuten aivan helvetin hauskaa kuulla naisen suusta "Vittu oot siä kyllä yks urpo".. Että silleen. Kuis CMX:n uusi tippuu?

VASTAUS:
Hyvin. Mutta etkö ymmärrä, että naisesi on tyytymätön sinuun? Onko erektio-ongelmia? Haisetko pahalle? Vai oletko vain yksinkertaisesti helvetin ruma ja tyhmä jätkä?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Minkäs paksuisia kieliä herra Hynynen käyttää kitarassaan? Kai se nyt ainakin .056 - .013 setti on? Ja onkos kitara C#-G#-C#-F#-A#-D# vireessä?

VASTAUS:
Vire on juuri tuo. Kielet 060 - 050 - 040 - 028 (punottu) - 017 ja 013. Hoh, hoijaa. Pitää vissiin kuitenkin toteuttaa se Hynysen kitaraklinikka.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Miksi herrat soittavat keikan juuri Ilosaaressa? Ja vielä keskiviikkona, joka kylläkin on tunnetusti pikkuperjantai...

VASTAUS:
Miksi ei? Sitä paitsi se oli helvetin hyvä keikka.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Kun tuutte marraskuussa Turkuun niin soittakaaa Jäljet Pelottavat sekä Tuomittu!! Helvetti soikoon ette RuisRokissakaan Tuomittua soittaneet vaikka kuinka ärjyin! Oon alkanu tuosta Vihattu-biisistäkin diggaileen. Helvetti prkl. Pääsenkö taivaaseen vaikken ole koskaan juonut jaloviinaa?

VASTAUS:
Äläkä juokaan. Se on hyvää mutta vie sielusi. Tuomittu ainakin kuulunee settiin.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
TERVE Tehkää joku levy jolle laitatte nämä biisit käärmeiden historiaa, tuulten pyyhkimä, suurelle tuntemattomalle, harakat, suru, jää makaamaan, väsyneen, yksinpuhelu, käärmeiden historiaa (uusi versio), voi luoja. Siis laittakaa nämä biisit yhdelle EP:lle, käviskö.

VASTAUS:
Ehkä tai sitten ei. Ehkä joskus. Tai sitten ei. Selviskö?

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Kotiteollisuus on ihan helvetin hyvä ja tekee saatanan hyvää musaa. Toivottavasti näen kotiteollisuuden joskus livenä

VASTAUS:
Terveisin "sokea"?

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Hellou kotiteollisuuden tyypit! Oli ihan pakko ruveta räpyttelemään tätä vekotinta,kun näin tässä yks päivä teidän musavideon tekemisestä sellaisen puolen tunnin clipin.No se oli kaverin idea,kun se oli nähnyt jo aiemmin sen ja kehui maasta taivaaseen (jos nyt sitä 5 tähden biletys paikkaa onkaan)mut kumminkin niin täytyy myöntää ettei meitä ole aiemmin niin paljoa naurattanut viunan kanssa vipellys kun teidän siinä pätkässä.Vaikken itse pahemmin alkkohoolia käytä...no viskiä joskus ja lonkeroa niin muuten olen kyllä kaidalla polulla. Ai niin ,muuten jos kelataan 5-6 kuukautta takaperin,niin en tiennyt teidän yhtyeestä höykäsen pölähdystä,mut onneksi kaveri tämä samainen urpo joka on ollut vannoutunut KT:n kuuntelija herran tie mistä lie ajoista asti,mut se se miut sai mieron tielle ja huudatti teidän uusinta levyä ihan kuunnolla. No hetihän se iski mielenkiinto ja saman tein hankinkin teidän kaikki lätyt ja alkaa olla ihme jos ei uusin levynne ole jo kuunneltu puhki,on sitä sen verran usein tullut pyöritettyä . Mut kavereista on kyllä sekin vitttumainen puoli,et joskus ne ei tiedä paskan vertaakaan,kuten viime kesänä(kö se oli?) Enossa kanavarantarockissa jossa olitte kuulema soittamassa.No itse olin kuskin (helvetillisissä osassa) ja seurasin porukan vipeltämistä kuin sokea kana vai mikä perkele se onkaan.No silti jo silloin olisi ollut mahdollisuus tutustua teidän musiikkiin,mut saakelin urpot kun sotki pari yhtyettä keskenään.Eli kun kysyttiin mikä on pääesiintyjä niin joku taliaivo sanoi" se on se käsiteollisuus vai käsityöläiset, missä on se xl 5 Mika" No voi helvetti,mehän ei mennä katsomaan mitään vitun hihhulia jostain poikabändistä ja suunnattiin Lieksaan juomaan.Arvatkaapa onko jälkeen päin ottanut kupoliin,kun on saanut kuulla et työhän siellä melskasitte eikä mikään rimppakinttu!!!!! Lieksan keikkakin meni ohi,tosin silloin oli ihan muuta ohjelmaa,enkä kai olisi päässytkään katsomaan teitä. Mutta onneksi sitten tämän kesän Ilosaarirock korvasi aiemmat mentykset ja soititte siellä ja täytyy myöntää että MAH-TA-VAA musaa soitatte/teette. Pitääkäähän lippu korkealla ja vipeltäkää samalla tavalla kun ennenkin.Elämää ei pidä ottaa liian vakavasti,sillä kerranhan täällä olla ja Hynynen saa ottaa alkkohoolia,ihan miun luvalla, heh!

VASTAUS:
Lyödäänkö vetoa, ettei kukaan; toistan: KUKAAN, lukenut tuota vuodatusta kokonaan? Hynynen ei ainakaan. Kiitos silti, vissiin kehuit.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Hei! Olisin mielenkiinnolla tiedustellut, kestähän Aaltosesta mahtaa tekstissä olla kysymys? Onko miehen nimi Jari Aaltonen? Terveisin, Minna.

VASTAUS:
No, vitut ole. Kyseessä on Miitri "Metri" Aaltonen. Imatran lahja äänitysmaailmalle, Imatran TT Oksala ja kahden lapsen onnellinen äiti.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
on siis käynyt ilmi että sinua on huijattu. ninja-klubin huivi oli varmaan kosto hillittömästä hiusten kasvusta johon olet syyllistynyt. toki tämä ei ole sisäpiirin tietoa vaan terävää logiikkaa. ja kimmo suomalainenkin on huijari. en nimittäin näytä rumalta (alasti) toisin kuin eräät jotka ilmeisesti pukevat päälleen backstreet boys-naamarit julkisesti näyttäytyessään. tiärä häntä voin olla täysin metsässä. terveisin salanimi "armi"

VASTAUS:
Armi. Mene tutkimuksiin. Ja ymmärsinkö oikein, että Suomalaisen Kimmo on nähnyt sinut alasti?

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Joo Kuulemma olette cover-bändi. Hämmästyin kyllä pahasti kuullessani rakastaa ei rakasta biisin, ja sen jälkeen Stone Tempel Pilotsien Sex Type thingin ja jos sanoisin että biisien riffit hieman
muistuttavat toisiaan niin syyllistyisin karkeaan vähättelyyn sillä onhan se niin: Muutitte hieman säveltä ja sävellajia ja lopputuloksena saitte OMAN RIFFIN. on se hienoa. Yst Terv. Radio-ohjelma RIP-OFF:in toimittajat

VASTAUS:
Mikä vitun Stone Temple Pilots? Hynynen ei ainakaan ole ikinä kuullutkaan. Ja Puolikuulla on biisi, jossa on riimi "Vuonna yksi ja kaksi - paremmaksi". Samassa biisissä puhutaan myös takkutukista. Pitäisiköhän hirttäytyä?

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Satuin kuuntelemaan Kuolemanvakavaa -kappaleen sopivan herkässä mielentilassa ja se kosketti isoa rumaa miestä suoraan sisukseen. Pitäisikö nyt hypätä vai siirtyä loiventavien kautta uuteen nousuun?

VASTAUS:
Ehdottomasti jälkimmäinen vaihtoehto. Lopeta se lässytys ja juo sitä viinaa! Hyppää vasta sen jälkeen.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Kuuntelitteko Black Sabbathia Eevan perinnön syntyaikoina? On etenkin tuolla nimikkokappaleella Hynysen kitara saatu viritettyä niin kohilleen, että tippa tulee silmään. Jatkakaa, kiitos!

VASTAUS:
Hynynen on tutustumassa tähän hevin kulmakiveen vasta nyt.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
terve. töminä oli mahtavuutta. aikakonematka muutaman vuoden taakse. se jäi vaivaamaan, jotta mikä mahtoi olla keikan viimeinen biisi? joko olin humalassa, tai sekaisin, mutta en tunnistanut sitä. jäi sen verran vaivaamaan asia, että enpä ole nukkunut sen jälkeen yötäkään, kun olen vain asiaa miettinyt. hyvältäkin se kuulosti vieläpä.

VASTAUS:
Ei myö muisteta, juovuksissa oltiin mekin.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Jos seisoo keskipisteessä siinä missä kaksi tietä risteää eli nejään suuntaan on tie siinä avoin, mutta ei ole avoin. Sillä siellä seisovat eri suunnilla Lemmy, Danzig, Lusifer ja Johnny Cash niin voiko siinä olla mahdollista että ei voi mihinkään suuntaan elävänä jatkaa? Auttaisiko viinan juominen? Onko Lusiferi pienin paha niistä? Mitä pitäisi tässä tilanteessa toimintana harjoittaa? Auttakaa kun olen täällä seissy jo aika monta päivää. Kihniössä. Ainoa turva on metsä. Siellä susia on...

VASTAUS:
Hynynen suosittelee sinullekin tutkimuksia. Ja vähän hitaasti.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Pooromppomppoo sanon minä. Sanoi Setä-Jouni, että Koria-Roll toi mieleen keskitysleirin. Tässä asiassa joudun yhtymään. Loisto keikka ei siinä mitään. Ei päästänyt jär-jes-tyk-sen-val-vo-ja-tä-ti miestä "vip" -alueelle vaikka kovasti yritti. Olin kai liian karvainen... eikä sinisellä tussilla rintakehään kirjattu Kotiteollisuus nartu luultavasti auttanut asiaa. Ehkä hän haistoi Jaloviinan hengityksessäni, mene ja tiedä...

VASTAUS:
Ja tutkimuksiin tämäkin urpo...

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Uhkaatte siis saapua Turkuun Säätämölle. Taitaa olla keikka heti Setan
bileiden jälkeen. Joutunen saapumaan paikalle herättämään yleistä paheksuntaa, kohtuudella tietysti. Voin tarjota pojille siniset enkelit baarin puolella. Vai maistuisko pienet sex on the beachit? Kiitos ja näkemiin. Vaimo lähettää hangesta terveisiä. Ai niin, ja kissalta myös...

VASTAUS:
Eikös se keikka ollut juuri niiden Setan bileiden yhteydessä? Niin me ainakin vaadittiin. Ootko koskaan työntänyt kissan perseeseen sinappia? Kokeile joskus, kissasi muistaa sinua lämmöllä ikuisesti.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Moro vaan,en ees kummemmin pidä orkesterinne musiikista, mutta KISS-fanina
kiinnostaa tietää että ootko ottanut Rakastaa, Ei Rakasta- biisiin pääriffin Kissin War Machinesta? Kuullostavat niin perkeleen samanlaisilta!

VASTAUS:
War Machinen riffi pöllittiin Yksinpuheluun (Hynynen väitää yhä, että vahingossa), Rakastaa/ ei rakasta on kuulemma jotain vitun Stone Temple Pilotsia. Mutta eikö kukaan huomaa, että se muistuttaa myös helvetisti Mötley Crüen Looks That Killin säkeistössä olevaa riffiä?

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Älkää nyt hyvät ihmiset kauheesti lisätkö örinän määrää. Se kuulostaa paljon paremmalta kun sitä ei oo liikaa. Sopivassa suhteessa kaikkea, sanotaan.

VASTAUS:
Olet oikeassa. Vittu, onko tänne kirjoittanut joku, joka tajuaa jostain jotain? TÄT-TÄ-RÄÄ! Laita nimesi ja osoitteesi Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. -osoitteeseen, saat palkinnon! (HUOM! Tämä ei ole vittuilua)

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Ja kuka helvetti voi kirjoittaa Lappeenrannan muodossa lappeen Ranta?

VASTAUS: Sinä juuri äsken.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
millon tuutte jkl:n lutakkoon keikalle? lisää levyjä? kommentti:hyviä ootten töö...

VASTAUS:
Se legendaarinen keikkakalenteri kertoo vastauksen. Eli sivujemme "Messut" -osio. Levy ehkä vuoden päästä syksyllä.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
on se nyt perkele kun ette tee keikkoja missä pitäisi (pori) en mitenkään yritä vihjailla mutta pori olis helvetin hyvä paikka keikkailla, varsinkin baarikaappi (baarin nimi) kun kerran toi kalja maistuu, siis ei varmaankaan orkesterin jäsenille mutta kaikille viidelle roudarille, niin tuollanen baarikeikka olis varmaan sopiva. vastaa ny tähän edes!

VASTAUS:
No, vastaan, vastaan.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Oottako työ huomannu, jotta se sama viiksekäs urpo, joka seikkailee siinä teijän rakastaa/ei rakasta -videolla on päässy nyt Red Hot Chili Peppersin By the Way -videolle taksikuskiksi? Sitten työ väititte, että mikään ei ole niin kova kuin Sielun Veljet Torikellarissa. Eikö muka Motörhead Lappeenrannan raviradalla joskus vuonna 1981 ole kovempi?

VASTAUS:
Ei 11-vuotias pisamanaamapolkkatukka siitä silloin paljon ymmärtänyt, vaikka Helsingintiellä sitä kuuntelemassa kävikin. Satoi vettä.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
jos, mahdollisesti tuutte tänne poriin keikkaamaan niin kai siellä on 18? ikäraja kun yleensä tuppaa olemaan jotain 20 ja sitten se helvetin poke ei päästä sisälle kun ikää on vasta 18

VASTAUS:
Me emme tiedä, eikä meitä kiinnosta. Kunhan me päästään sisään. Ja mehän päästään.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Tulkaa nyt perkele Keravalle!!!!!

VASTAUS:
Miksi? Eihän siellä ole mitään paikkaa. Sitä paitsi siellä tuli viettettyä aikaa viime levyn tekemisen aikoihin liikaakin. Tuli kiintiö täyteen vähäksi aikaa. Tylsiä baareja, paitsi se yksi puutalossa oleva.

------------

KOMMENTTI (28.9.2002):
Siish toshi kiva ku tuutte vihdoinkin tänne lakeuksien rajamaille elikkä Kauhajoelle ja sen teiniluolaan Kasinolle.Odotan ihan simona keikkaa,toivottavasti yhtä hyvä meininki ku Nummessa. Etsä viitsi viittitsä soittaa keikalla Satua peikoista, vetoomus mun pikkosiskon puolesta. Helleaalto jatkuu,muistakaa tankata nestettä.Blaah...

VASTAUS:
Kieltämättä mekin odotamme sitä Kauhajoen keikkaa jännityksellä. Paniikissa suorastaan. Pikkusiskosi joutuu
pettymään.

------------

KYSYMYS (28.9.2002):
Morot. Mistä saa semmosen urpo paidan!!!!!!!!! Mäkin haluun semmosen!!!!!!!!!!!!!

VASTAUS:
Kukkuloilta. Run to the hills!