Lähetä
kysymyksesi Kotiteollisuudelle ja Kotiteollisuus vastaa!
Mailit osoitteella kotiteollisuus@kotiteollisuus.com
Päiväys
kertoo milloin teksti on laitettu sivuille. Kysymykset julkaistaan ilman nimeä
jollet ehdottomasti vaadi omaa 15 minuuttiasi...
Henkilökohtaiset viestit voi laittaa osoitteeseen hynynen@kotiteollisuus.com. Hynynen on kuitenkin niin vittumainen mies, että kysymykset saattavat tulla julki. Orkesterin rumemmille jäsenille posti kulkee osoitteisiin hongisto@kotiteollisuus.com & sinkkonen@kotiteollisuus.com
KYSYMYS
(7.7.2002):
Hoo, lueskeltuani Aila Meriluotoa mietin että onkohan idea Satu Peikoista-biisiin
lähtenyt runosta "Paha Satu". Se runo loppuu lauseeseen "kaks
poloista peikkoa, rakastavaa". Muutenkin ihan tajuttoman hieno runo, herkkää.
Kuvitelkaa, kuunneltuani Teitä, olen alkanut sivistää itseäni
runoudella, jo on. Olen myös tulkinnut peikkosatunne Hynysen muistokirjoitukseksi:
"Kun hukun itkuuni, toivon että jää, edes kauniin kukan
nimi tänne elämään". Eli: Kun Hynynen/ Kotiteollisuus
joskus siirtyy taivaalliseen Pahuuden poikakuoroon hän toivoo, että
vaikka häntä ei muuten kukaan täällä maan päällä
muistaisi, muistettaisi edes Kuolleen kukan nimi -levy. Toivon että jää,
edes KUOLLEEN KUKAN NIMI (7.7.2002)
tänne elämään...
VASTAUS:
Joo, oikean runon olet löytänyt. Tulkinta sanoituksesta tosin on epätoivoinen.
Ihan vitun huono. Paska. Käsittämättömän heikko esitys.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
" Katso Aino, kurjet, minun tulevaisuuteni linnut, " huudahti Janne
Sibbe, suuri luonnon, joutsenten, sikarin ja tetsonin rakastaja, palattuaan
Saksasta, varsin valitettavan stipendiaattimatkansa jälkeen... Linnut ovat
varsin pidettyjä eläimiä, eikö totta? Rakentamaani aitoon
Aalto-pönttöön muutti tänä kesänä kottarainen,
talitintti tai västäräkki... Ensin oli tanssikielto ja sitten
tuli Finlandia... "Elo ihmisen on..Kaikki huomenna voi olla toisin,"
ja korkeakulttuuri sekä matalakulttuuri löivät käsiään
yhteen mm. hanuristi Usko Ahlmanin orkesterin säestämänä
äänihuuliaan viimeisen kerran avanneen Uuno alias Unto Monosen siivittelemänä
Lappeenrannassa, Lehmusten kaupungissa, vuonna 1946... Onkos herra Hynysen tai
muun pumpun jäsenten suusta tippunut yhtään siipienkahina-aiheista
lausahdusta ; ) ? Muutama hyvä näpsy Glooriasta..tukka iha liekeissä..juuh..kiitostapa
vaan..terv. pikku-Lotta Swärd.. ja moih..
VASTAUS:
Kukakohan tulkkaisi tuon Hynyselle?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
saako teijän paitoja kesäfestareilta?
VASTAUS:
Ainakin vissiin.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Tehdään tässä kolleegan kanssa lastenkodissa töitä.
Käärmeiden historiaa soi kaupungin tietokoneesta. Veronmaksajat maksavat
palkkamme. Onko tämä teidän lastenkotikytky suunniteltu? Siis
tämä musiikkinne sopivuus vaativaan erityispedagogiseen kasvatustyöhön?
Ja sitten vielä sellaista, että saako tuskainen mies enemmän
piparia?
VASTAUS:
Kyllä saa. Tai ainakin sitä on usein tarjolla. Ja vaativan erityispedagogisen
kasvatustyön lomassahan sanoituksemme ovat syntyneet. Ei tosin enää
jatkossa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Onkos niitä Huono ihminen - paitoja vielä / edes vielä joskus
toiste?
VASTAUS:
Ehkä. Ainakin vissiin.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Moi. Tässä poikien kanssa otettaan alkomahollia ja parvekkeella tupakoideessa
tuli puheeksi kuinka olen kavereitani tartuttanut kotiteollisuuteen. Ja siitä
sitten jutun jatkona tuli puheeksi hyvä paidan aihe.. eli selässä
voisi lukea teksti "Taudinkantaja" ja etupuolella paitaa olisi kylmän
viileesti Kotiteollisuuden logo. Se herätti ainakin meidän porukassa
hulvatonta huumoria. Mitä kaikki kaupungilla ajattelisikaan, ja kun tulisivat
juttusille niin kääntyy ympäri& siinä se olisi. Olisin
kotiteollisuuden taudinkantaja :D Noh.. ehdoton markkinarako!!!!
VASTAUS:
Huono idea.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Studiopäiväkirja on yhdyssana. Mutta senhän te tiesittekin jo.
VASTAUS:
Niin tiedettiin. Ja haista sinä vittu.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Äyh.viidakko rumpu kertoo että hynynen ei vieläkään
osaa soitttaa kitaraa ja satu peikoista biisin soolon soittaa joku muu,tiedä
nyt onko se hyvä vai paha mutta jos näin on kuka on kyseinen hekumoija.
VASTAUS:
Mikko Karmila, salatun äänitystietouden kalifi ja lemmen shaahi.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Jouni "Crusher" Hynynen - ei jumalauta. Heh heh. No, ei sitten muuta
kuin terve mieheen.Crusher...Ei jumalauta.
VASTAUS:
Nimestä voi syyttää/kiittää Ville Piristä, sarjakuvataiteiden
maisteria ja neroa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Kiinnostaisi kovasti herran vatsaa koristava luurankotatuointi. Onko itse suunniteltu
vai jostain nyysitty kuva, haluaisin nimittäin laittaa samanlaisen. Joten
jos mallia löytyy jostain (ja herralta aikaa) niin olis hienoa saada kuva
vaikkapa näin sähköpostilla. Kiittää ja kumartaa.
VASTAUS:
Se on varastettu Tuomari Nurmion Hullu puutarhuri- levyn kannesta. Osta se.
Vähäks hyvä levy!
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Niin, mikäs tämä Deepspace Sexchange-juttu oikein on häh
VASTAUS:
Hynynen rääkyi aikoinaan yhden biisin kertosäkeen bändin
levyllä. Biisin nimi on Hotrod Zombie.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
ajattelin ilmoittaa että messuista on unohtunut ilosaarimessu kokonaan...(?)
ette kai te tosissaan meinaa olla.... örkele! eihän sitä sovi
ohittaa...
VASTAUS:
Eipä vissiin.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Kiitos Woodoon keikasta. Jopa tekniikan pettäessä teihin voi luottaa.
Joka paikkaan sattuu mutta oli se sen arvoista.. Kiitoksia Kivipäästä.
Hongisto ei saa naureskella tyttölapsille joilla on samanlaiset silmälasit
kuin herralla itsellään, eikä kenkiä myöskään
saa tunkea yleisön suuhun. Huorapaitaiselle Timolle kiitoksia keikanaikaisesta
suojelusta. Tulin, näin, liekehdin!
VASTAUS:
Hongistolla on tapana pitää yleisöä pilkkanaan. Hän
vihaa teitä. Ja ihmisiä yleensä.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Ei tainnut lutakon narikkamies pyytää artisteilta takkia, niinkuin
päiväkirjassa mainittiin. Ajattelin että nuiden miesten on pakko
olla taiteilijoita. Ei semmosia urpoja muuten lutakkoon tule... T: Lutakon narikka
VASTAUS:
Puhuva narikka?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Ola! Hyvä oli Kerubin keikkanne 11.05.02 ja tupa täynnä!! Jäätin
kyl kaipailemaan Routa ei lopu ja Jokin ihmisessä -veivauksia....! Nää
biisit laitettas toivomus listalle ainakin Ilosaarta ajatellen.. Soititte muuten
pari sinkku biisiä joita ei korva valitettavasti tunnistanu..Arvaan että
vastaatte että mee kuule kauppaan ja hanki kaikki meidän sinkut !
Mut jos vaikka ekax sais tietoon et mikä biisi oli se jälkimmäisenä
soitettu kun se ol hyvempi ??!
VASTAUS:
Ei voi enää muistaa. Mutta hommaa ne sinkut silti. Myö saadaan
sitten rahaa.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Hoijaa. Kiitokset hulvattomasta Oulun keikasta. Meno oli riemukasta. Paikat
on vieläkin kipeänä, vaikka aikaa on jo kulunut kolme päivää.
Polvet verillä ja mustelmia kyljissä. Ei sillä se oli sen arvoista.
Vaikka itse valittelitte vahvistinongelmia, niin ei se ainakaan menoa eturivissä
haitannut. Riemullisin terveisin se jonka päähän kasvoi sarvet.
VASTAUS:
Oulussa on ihmeellistä porukkaa. Ensin ne haukkuu keikkaa koko illan ja
sitten loppuillasta hirveessä kännissä tuleekin tunnustus: "Vittu,
ku työ ootta hyviä." Pohjoisessa asuu lämmin mutta käsittämättömän
arvaamaton ja kiero kansa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Onko orkesterinne tai etupäässä Jari "The Animal" Sinkkonen
koskaan harkinnut toisenkin basso-rummun ottamista rumpusettiin messiin? Vai
onko sellainen jo olemassa, jota en vain ole huomannut humalatilaltani (keikoilla
ja kotona)? Tällä keinoin voisi antaa joihinkin vanhoihin kappaleisiin
täsmäisku-konekivääri-basari-fillejä ja tuleviin biiseihin
voisi lisätä kansaan uppoavia ns. mosh-osuuksia, 80-luvun speed-metal
tyyliin! Yeah! Charlie Benante!
VASTAUS:
Semmoinen hevipelleily ei meitä kiinnosta vittuakaan.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Moe! Oli kyllä kieltämättä hieno keikka muumuussa viime
perjantaina. kiitokset siitä. lentäminenkin onnistui usiamman kerran
vaikka olisi tullut hypittyä lavalta tiheämpään tahtii jollei
se Läjän näkönen roudari olis pitäny niin kovaa vahtia.
Alkaa se Hynynenkin jo muistuttamaan pikkuhiljaa Hettfieldin Jamessia. Routa
ei lopu olis kyllä kruunannu muuten ihan onnistuneet synttärit. Minkähän
takia se Torneån keikka peruttiin? -MtS-
VASTAUS:
Johan mie sanoin. Sinkkosella oli silloin vieraita. Ei silloin voi keikalle
lähteä. Hynystä ei olekaan aikaisemmin verrattu Hettfieldiin.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
tota.. eikös hynysen efekti tai joku pöllitty evijärven keikalla...
oon muistaakseni postannu tän kysymyksen ennenkin tänne, muttei oo
tullu vastauksia, SAATANA!!!!!???? muute mullon samallainen toitsu ku tossa
teijän uudes videos ei tosin noin teini auto
VASTAUS:
Kaikki vanhat Toyotat ovat teiniautoja. Pari polinta todellakin pöllittiin
Hynyseltä Evijärveltä, mutta se ei haittaa. Hynysellä on
varaa, saatana! Vastaukset tulevat aina muutaman viikon viiveellä.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Onks Hynynen joku James Hetfield-wannabe? Niin mäki, vaikka oonkin kalju
eikä parta kasva.Vittu.
VASTAUS:
Oletko edes alkoholisti? Hynynenpä on.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Miten helvetissä saitte Jörn Donnerin laulamaan taustoja biisiin "Routa
ei lopu"?! Tiukka kappale noin muuten.
VASTAUS:
Mitäs
vittua tämä nyt tarkoittaa? Onhan se aika huonosti laulettu levylle,
mutta ei nyt sentään niin huonosti.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Kertokaa heti tuletteko Tuskaan ja jos ette niin miksi ihmeessä??!!
VASTAUS:
Ei tulla. Markkanen ei uskalla ottaa meitä sinne. Voisi taas lentää
keihäs hotellissa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
teillä on kyllä vitun asenne musiikkia mutta tämmöstä
kysysin että ootteko ikinä harkinnu nimenvaihtoo esim. leidit levyllä
tai vastaavaa?
VASTAUS:
Oletko itse harkinnut nimenvaihtoa Urpo-Kyllikiksi tai vastaavaksi?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Oletteko huomanneet, että suurin osa tällä(kin) palstalla julkaistavista
nk. kysymyksistä ja vastauksista on täyttä paskaa ??? Korjatkaa
vahvarit ennen seuraavaa keikkaa (vrt. 10.5 Woodoo) !!!
VASTAUS:
Ai, on? Ei kai? Olemme nyt pari vuotta vastailleet näihin kysymyksiin,
emmekä todellakaan ole huomanneet.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Moi! Kiinnostais vaan tietää että ootteko koviakin Kiss-diggareita,
kun siinä teidän videossa pariinkin otteeseen vilahtaa Kiss-viitteitä,
ja sit vielä biisin kitarariffi kuulostaa ihan Kissin Unholyn vastaavalta?
Sori, mut en nyt millään saa mieleen sen teidän biisin nimee.
VASTAUS:
Yksinpuhelun riffi on hyvin läheistä sukua War Machinelle. Ei myö
tahalleen. Hynynen ja Sinkkonen eivät oikeasti tunne KISS:in tuotantoa,
Hongisto taitaa tuntea hieman paremmin. Gene Simmons tavallaan siunasi videossa
Sinkkosen toiminnan.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Perkele!! Te ootte piruja. Ensiksi miksi tulette pelottelemaan minua uniini?
Minä soitin teidän kanssa jossain hiton festarilla, ja mä soitin
rumpuja. Hongisto oli hävinny kuvioista pois( siitä tuli varmaan Kaija
Koon uusi basisti) ja Sinkkosen poika oli siirtyny bassoon. Voiko ihminen nähdä
pahempaa unta kuin yrittää soittaa teidän kanssa jotai??? Nii
ja sit vielä. Kun mä laitan teidän uusimman levyn koneeseen se
näyttää että se kestää 74.02. Mutta ku mä
valitsen jokaisen kappaleen erikseen, niin aikajana näyttää vaan
74.00!!! Mihin on hävinnyt tuo 2 sekunttinen? Ja reippaana poikana mä
voin auttaa Hynystä tekemään sen luvatun kitara osion tänne.
Enseksi ostetaan kitara, musta sellainen että saadaan "hyvä meininki".
Sitten ostetaan siihen norsun kärsän paksuiset D´Addario kielet
että saadaan "hyvä meininki". D´Addario siksi koska
niissä on eri väriset pallukat siinä päässä, että
Hynynenkin osaa laittaa ne oikeaan järjestykseen. Ja sitten lisätään
vielä niin paljon säröä ettei kitaraa ei erota moottorisahasta.
Oho kuulin just pikkulinnuilta että saatatte olla tulossa Imatran Nite
Trainiin? Voiko tämä olla totta? 3 kertaa vuoden sisällä
Imatralle? Voitte mennä kohta Imatran kaupungintalolle täyttää
viralliset Imatra-fani paidan hakemukset. Haahahahahhaah
VASTAUS:
Rakkaat lukijat! Tällaisia kirjeitä saamme Imatralta, tuosta koko
Suomen aivokeskuksesta!
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Hynynenhän kirjoittaa aivan samalla lailla kuin Kari Hotakainen. Mitäs
siihen sanot?
VASTAUS:
Hynysen täytynee tutustua tuotantoon. Kunhan se ensin oppisi lukemaan.
Onkos se Hotakainen piirtänyt mitään?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Hyvä keikka (kuulemma) Oulussa, kiitän, mutta missä olivat ne
paidat?? Edelleen tahtoisin omistaa hupparin, Tuomittu. Laittakaahan nyt hyvänen
aika sinne nettisivuille ne myyntiin tai jotain!!
VASTAUS:
Paitamyyjän lonkkanivelistä loppuivat patterit juuri ennen Oulu-Joensuu
-keikkoja. Nyt on mies taas ruodussa. Hetken.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Terve. Kuuntelin eilen teitä Radio Mafian Studio B:ssä ja kova oli
meno, kiitos vaan. Mutta niin oli särökin. Miten helvetissä sä
voit saada Big Muffistas tollaset saundit? Mä oon soitellu joskus sellaisella
ja sain siitä ulos Iron Man tyylisen saundin. Onko sitä viritelty
jotenkin? Sullahan on se venäläinen versio, ainakin livenä...
sillä mäkin soitin. Entäs sitten se Musta Laatikko... kuolemako
se oli? Minkäs merkkinen se on? Eikai vaan Bossin Metal Zone? No, se on
ainoa musta laatikko jonka tunnen. Jos viitsit vastata niin se olisi mukavaa.
Ei sen kummempaa.
VASTAUS:
Se vaatii hyvän vahvistimen. Peaveyn 5150 on sellainen. Mustan laatikon
oikeaa nimeä Hynynen ei muista. Se on joku vitun vanha boksi jostain 60-luvulta.
Sen nimi on mainittu jollain Sub Urban Triben (vai oliko se Stonen) levyn kannessa,
katso sieltä.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
en nyt tällä meinaa ettenkö olis ihan ygös-faninne muta...
asiaan... minä en ensinkään ole ruma mutta tahdon kotiteollisuus-paidan.
koska en myöskään tahdo tulla rumaksi, mietin voiko sen sitten
palauttaa ja saada maninsa tillbacka jos se tällaiselle hennolle naisimmeiselle
on turhan tilava... siinäpä se ilman turhaa perseennuolentajauhantaa.
odotan innolla että pääsen hyppimään ilosaarirockissa
muitten päälle seassa kotiteollisuuden yleisön...? öh..
VASTAUS:
Kyllä sieltä niitä pieniäkin kokoja pitäisi löytyä.
Ja saa kai niitä palauttaakin. Mitäs olet niin saatanan pieni. Vitun
kääpiö.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Peskutarallaa kotihellan poijjaat. MIttee ihmettä? työ ootta Joenzuussa
kaksi kertaa Ilozaaren aikaan? Mist meitä rangaistaan siis häh????
VASTAUS:
Siitä, että olette niin vitun huonoja ihmisiä koko Joensuun sakki!
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Ostin tuossa jokin aika sitten Kotiteollisuus- T-paidan ja olen kuin uudestisyntynyt.
Miehisen KT-tunnuksen lisäksi sen materiaali on kuin taivaasta: viileä,
väljä ja tuoksuu hyvälle jopa rankan hikisen keikan jälkeen.
Olen pitänyt paitaa jo viisi päivää ja se vaan porskuttaa.
Näin sitä pitää! Hintansa arvoinen ostos, suosittelen!
VASTAUS:
Pitäisköhän Hynysenkin kokeilla? Ei tartteis käydä
niin usein suihkussakaan. Se kun on enemmän akkojen hommaa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Moi! Se teidän uusi sinkku se pirunpelto on aivan mahtava biisi! Ja ne
sanat oli mukavaa bonusta siellä kansi lehdyköitten sisällä.
Luettuani Miltonin kadotettu paratiisi levynne aukesi aivan eri tavalla.Mutta
oletteko kuulleet ikuisen vaivan biisiä pirunpelto joka löytyy niitten
kootut selitykset demolta.Kantsii etsiä käsiin...
VASTAUS:
Emme ole. Emmekä etsi.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
MIKSI?!
VASTAUS:
No, kun ei kiinnosta.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Vaihda nimesi JATI NUUHKU VILJO HILJASEKSI VILJASEKSI
VASTAUS:
Onko lääkkeet lopussa?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Niin et ei ois mahollista saaha tänne sivulle ton rakastaa/ei rakasta biisin
sanat??
VASTAUS:
Ei ole.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Kiitosta äijät viime torstain mafian rutistuksesta! Oli oikeesrti
valittu hyvät biisit siihen settiin. Ja kyllä teiän haastattelua
kuunnellessa taas nauru raikui, ol se niin hupaisaa vaikkakin asiaa, ainakii
osaks. Tul mieleen, että eiköhän sinne Puustockiin tuu muitakin
kun niitä Popeda ja Sleepy Sleepers faneja. Kun mainihitte, ettei sinne
uskalla mennä. No heh..mutta ei siel ookkaan kun kaks hyvvee bändiä,
nimittäin Kotiteollisuus ja Apulanta. Onko teille väliä oikeesti,
et miltä fanit näyttää, jos ne kerran kuuntelee innolla
teiän musiikkia? Helevetin hieno se video muuten on. Ja teiän keikka
-ja studiopäiväkirjat..hyvää viihdettä, sanotaan näin.
VASTAUS:
Kotiteollisuus, orkesteri viihteen huipulta. Eikös se Apulanta ole vähän
samanlaista kuin Sleepparit?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Kuuntelin mafialta16.5 teitä ja kyllä miehet puhu asiaa. Ainakin jonkun
verran. Toivotaan, että teiän loma menee muuhunkin kuin minigolfin
peluuseen ja vieraiden kestitsemiseen ja saunomiseen. Siis ei nois mitään
pahaa oo. Mut toivotaan, et se ihmisyys ja ihmissuhteet saatte kuntoon. Katotaan
kesäl onko eri settejä kehissä? Uusimman levyn kannet on aika
upeet, on niin kuvia miehistä. Hynysen tatuointi on ihan Sinkkosen tekemän
näkönenkii jos se niin ees meni, et herra S sen on tehny.Tuleeko niitä
uusisa paitamalleja nettiin ollenkaan myyntiin?Hynynen, kuulin jotain, et siulla
ja Rautiaisella ois joku yhteisbiisi. Onko se totta ja mikä biisi, mistä
löytyy, jos on?Mikä on se Aila Meriluodon runo, minkä Hynynen
luki ja teki oman version siit nimeltä satu peikoista? Kiitos ja kesän
keikoil nähään!
VASTAUS:
Olet kuullut väärin. Tosin Hynynen ja Rautiainen ovat suunnitelleet
yhteistä versiota Mikko Alatalon Känkkäränkästä.
Vai oliko se Puuhamaa? Sehän se olikin. Videolla molemmat voisivat laskea
liukumäkeä suoraan valtaisaan pullomereen (Jaloviina- ja Jäggepulloja
silmänkantamattomiin). Mikä ihana näky!
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Oliko Hongistolla 5 kielinen basso? Mitä mieltä ootte muuten Marilyn
Mansonista?
VASTAUS:
Lasten musiikkia. Neljässä kielessäkin on Hongisolle kolme liikaa.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
RAKKAUS(raskaus) MOLEMMAT ON VOTUN NÖSSÖJA JUTTUJA Voisko joku alkaa
muute myymään alaikäisille viinaa (topu kysyi)
VASTAUS:
Sano Topulle, että syöpi paskaa. Sian paskaa.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Voi helvetti jotta työ ootte luusereita!! Tai sitten teidän kuuntelijakunta
on luusereita, mutta joku tässä silti luuseri on kun ei jätkien
video(t?) pääse näytille edes niinkään luuskassa ohjelmassa
kuin band-x!! Onko se NIIN vaikeaa päästä edes sijalle 20, että
vois edes yhden KT-videon nähdä??!! Alkaa vituttaa koko homma kun
saa itse käydä joka päivä äänestämässä
sillä satasella Teollisuutta. Äänestäkää NYT,
ihmiset!!!!!!!!
VASTAUS:
Ketään ei kiinnosta, kukaan ei halua.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
...että miksi vit.... ihmeessä en ole vieläkään saanut
kotisivuiltanne tilaamaani paitaa, vaikka aikaa on jo tilauksen teosta kulunut
jotakuinkin 5 viikkoa? Ei kai teillä retkuilla ole kytkenyt ryyppy pohjaan
ja näin ollen jää tilaukset täyttämättä?
Vai johtuuko se siitä, että teillä ei ole rahaa palkata sellaista
henkilöä, joka hoitaisi hommansa, postittaisi tilatut paidat ja näin
ollen kartuttaisi teidän kaljakassaa? Panette muuten koko ajan paremmaksi
musiikin suhteen, muustahan mie en tiedä (lue: Olette Vitun kovia lyömäsoitinten
soittajia ja allekirjoittanut esittää kysymyksiä sille, jota
ne tuskin kiinnostavat/kuuluu) Jumalan TERVE..........tai sitten EI!!! jotakuinkin
ystävällisesti ja kunniottavasti Karppinen Rovaniemi
VASTAUS:
Ei paljon Karppisen paitahuolet kiinnosta. Eihän sinne Rovaniemelle kulje
edes posti. Ainoastaan apinaposti tai kirjekyyhkyset. Viidakkorumpu hoitaa perille
kiireellisimmät sähkeet.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
onko tulemista lutakkoon vielä tämän armon vuoden puolella ja
onko herra hynynen oikeasti niin huono soittaja, mitä väittää?
minen usko sitä! tulee muuten aikamoisella varmuudella nuo vastaukset varmaan
vissiin... jatketaan samaan, hyvään, positiiviseen malliin!
VASTAUS:
Vastaukset tulevat yhtä varmasti kuin vammaisella orgasmi.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
kuulkaas nyt herrat.. saattanee hyllyistänne löytyä my dying
bride nimistä orkesteriakin jonkin verran!? muutamia kitarointeja vertailleena
mietin olenko aivan hukassa.. joitakin yhtäläisyyksiä löytäneenä
asetinkin kysymyksen.. ja vastauskin jo tiedetään, olen hukassa..
VASTAUS:
Hynynen ainakaan ei ole edes ikinä kuullut bändistä. Jotain Ti-Ti
-Nalle meininkiä?
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Tämä on paremminkin paljastus kuin kysymys, mutta menköön
- hitto, että äijät teette hyvää lenkkeilymusaa. Olen
tässä kesän koittaessa alkanut jälleen lenkkeilemään
eikä ole KKN:ä voittanutta mitä tulee hölkkämusiikkiin.
Biisien avulla irtoaa vielä lisää sisua yhdelle ylimääräiselle
kilometrille (tai useammalle), perkele! Ajatkin paranevat. Toivon, että
Hynynen vastaa viestiini tyypillisellä krapulaisella raivollaan...
VASTAUS:
Johtuisikohan se siitä, että osa riffeistä ja aika suuri osa
sanoituksista ovat lenkillä syntyneet tai ainakin saaneet siellä alkunsa?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Milloin uusia paitoja ja muuta sälää tulee myyntiin tänne
teijän kotisivuille???
VASTAUS:
Huomenna klo 7.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Hep. Mistäköhän johtuu, että Hynysen kitarasaundit "Valtakunnassa"
kuulostavat livenä radiosta (???) jopa paremmalle kuin levyllä? Riffi
vihloo aivan eri tavalla, vaikka on se levylläkin ihan kohdallaan! Laulusaundi
onneksi kompensoi ettei oo liian hyvää. Taannoin Pakkahuoneella en
tullut vertailleeksi eroja, keskityin vain mustelmien hankkimiseen.
VASTAUS:
Mistä johtuu, että toiset fanimme ovat rumempia kuin toiset? Kaikki
tosin haisevat pahalle. Sinulla on hyvä radio. Tai sitten vitun huono.
------------
KOMMENTTI
(7.7.2002):
Mitä! ootteko työ mistä kotosin? Tulukaa tänne pohojoseen
keikalle. No miksettä tuu saatana!? Täällä ei mee hienot
sanotukset hukkaan ku ei kukkaa ei tajua mistää mittää.
Kualleen kukan jutska oli melekein jo ihan jees, mutta kyllästyyhän
siihen tyhymempiki apina.. Ei millään pahalla, em mie sano ettettekö
työ ossaa soittaa, mutta se tejän Oulun keikka oli ihan kauhiaa huttua.
Tuli paha mieli. Petyin. Mie juo jalluni kreippilimsan kanssa.. Elekää
vaa ikinä tilatko. Ettepä pety tekkää. Kiitos. Ja Rovaniemi
on Lapin jaloin kaupunki eikä Meille vittuilla onko selevä näillä
puhheilla.... t. Malakias
VASTAUS:
Ootko sinä se äijä, joka vaati Oulussa meitä tekemään
sen "Ruosteen" kaltaisen balladin? Vai onko kenties kysymyksessä
se mies, jonka päältä Hynynen repi Niskalaukaus- paidan?
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
siis vittu miten hyvää musaa te väsäätte!! sellanen
kysymus että mitä mikitystä Hongisto suosii bassoihinsa? Mitäh?
VASTAUS:
Nahkainen lemmen mikki sillä ainakin on housuissa. Ei Hynynen muusta tiedä.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Ihan mielenkiinnosta vain kysyisin, että voiko tollaisessa toisen sinkun
julkaisemisessa olla mitään taloudellista järkeä? Kait sitä
sinkkua sen verran menee, että se ittensä joten kuten takaisin maksaa,
mutta eihän se nyt mitään rahaa tuota, eihän? Uuden levyn
on pitkälti jo ostanu ne, joita kiinnostaa, eli promootioarvohan tollasella
lienee aika nolassa, etenkin kun sen kyllä arvaa kuinka paljon radioihmisiä
kiinnostaa soitella tollasta räminää. Muilta osin homma on toki
asiallista ja minä kyllä ostan sen, kun on b- puoliakin ja kaikkea,
mutta kunhan kyselen vaan.
VASTAUS:
Olet oikeassa, ainakin melkein. Mutta jos tuolla tavalla ajatellaan, niin ei
meidän levyjäkään silloin kannata julkaista. Ei niitä
kukaan osta, eikä ne radiossa soi.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Kuinka suhtaudutte pappamopoiluun? Omistaako joku teistä kenties pappamopon?
Aamen on paska levy. Tomusta ja tuhkasta kipeän hyvä. Kuolleen kukan
nimi singahti jo kauas yli asteikon. Mitään parempaa en ole kuullut
aikoihin, en ehkä koskaan.Vaikka olettekin kai lanttuja, ette kai ole kuin
lantut yleensä? T: Lepakko
VASTAUS:
Yleensähän se menee niin, että vanhat levyt ovat niitä hyviä.
Uusin on aina ihan paskaa kun siitä tykkäävät muutkin. Pappatunat
ovat asiallisia.
------------
KYSYMYS
(7.7.2002):
Moro! Onko teitä Kotiteollisuuden poikia koskaan panettanut niin, että
pallitkin seisoo? Minua ei ole, perkele!
VASTAUS:
Seisoo? Panettaa? Voitko selittää hieman tarkemmin?
> Seuraava
sivua päivitetty 3.10.2002 - webmestari@kotiteollisuus.com