Tilaa Susirajalla
KTvisio - kanava nörteille!
OSTA! OSTA! OSTA!
KOTITEOLLISUUDEN ESIINTYMISIÄ 2024
Keikat myy Dex Viihde Oy

Lokakuu
pe 04.10.2024 Orimattila, Takkari-klubi
la 05.10.2024 Rauma, Domino
pe 11.10.2024 Helsinki, Tavastia-klubi
la 12.10.2024 Jyväskylä, Lutakko
pe 18.10.2024 Kouvola, House Of Rock Bar
la 19.10.2024 Turku, Logomo
la 26.10.2024 Nurmijärvi, Monikkosali

Marraskuu
la 02.11.2024 Tampere, Tavara-asema
pe 08.11.2024 Kuopio, Sawohouse Underground
la 09.11.2024 Savonlinna, House of Olaf
pe 15.11.2024 Oulu, Kantakrouvi
la 16.11.2024 Seinäjoki, Rytmikorjaamo
pe 22.11.2024 Lohja, Lohja Spa & Resort
la 23.11.2024 Nilsiä, Hophouse
pe 29.11.2024 Jyväskylä, John Smith Frozen
la 30.11.2024 Joensuu, Unholy Winter Fest

Joulukuu
pe 06.12.2024 Varkaus, Z-One
la 07.12.2024 Mikkeli, Wilhelm Public House
pe 13.12.2024 Lahti, Möysän Musaklubi
la 14.12.2024 Imatra, Imatran Kylpylä
Lähetä kysymyksesi Kotiteollisuudelle ja Kotiteollisuus vastaa!
Mailit osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Päiväys kertoo milloin teksti on laitettu sivuille. Kysymykset julkaistaan ilman nimeä jollet ehdottomasti vaadi omaa 15 minuuttiasi...

Henkilökohtaiset viestit voi laittaa osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Hynynen on kuitenkin niin vittumainen mies, että kysymykset saattavat tulla julki. Orkesterin rumemmille jäsenille posti kulkee osoitteisiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. & Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

KYSYMYS (7.7.2002):
Hoo, lueskeltuani Aila Meriluotoa mietin että onkohan idea Satu Peikoista-biisiin lähtenyt runosta "Paha Satu". Se runo loppuu lauseeseen "kaks poloista peikkoa, rakastavaa". Muutenkin ihan tajuttoman hieno runo, herkkää. Kuvitelkaa, kuunneltuani Teitä, olen alkanut sivistää itseäni runoudella, jo on. Olen myös tulkinnut peikkosatunne Hynysen muistokirjoitukseksi: "Kun hukun itkuuni, toivon että jää, edes kauniin kukan nimi tänne elämään". Eli: Kun Hynynen/ Kotiteollisuus joskus siirtyy taivaalliseen Pahuuden poikakuoroon hän toivoo, että vaikka häntä ei muuten kukaan täällä maan päällä muistaisi, muistettaisi edes Kuolleen kukan nimi -levy. Toivon että jää, edes KUOLLEEN KUKAN NIMI (7.7.2002)
tänne elämään...

VASTAUS:
Joo, oikean runon olet löytänyt. Tulkinta sanoituksesta tosin on epätoivoinen. Ihan vitun huono. Paska. Käsittämättömän heikko esitys.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
" Katso Aino, kurjet, minun tulevaisuuteni linnut, " huudahti Janne Sibbe, suuri luonnon, joutsenten, sikarin ja tetsonin rakastaja, palattuaan Saksasta, varsin valitettavan stipendiaattimatkansa jälkeen... Linnut ovat varsin pidettyjä eläimiä, eikö totta? Rakentamaani aitoon Aalto-pönttöön muutti tänä kesänä kottarainen, talitintti tai västäräkki... Ensin oli tanssikielto ja sitten tuli Finlandia... "Elo ihmisen on..Kaikki huomenna voi olla toisin," ja korkeakulttuuri sekä matalakulttuuri löivät käsiään yhteen mm. hanuristi Usko Ahlmanin orkesterin säestämänä äänihuuliaan viimeisen kerran avanneen Uuno alias Unto Monosen siivittelemänä Lappeenrannassa, Lehmusten kaupungissa, vuonna 1946... Onkos herra Hynysen tai muun pumpun jäsenten suusta tippunut yhtään siipienkahina-aiheista lausahdusta ; ) ? Muutama hyvä näpsy Glooriasta..tukka iha liekeissä..juuh..kiitostapa vaan..terv. pikku-Lotta Swärd.. ja moih..

VASTAUS:
Kukakohan tulkkaisi tuon Hynyselle?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
saako teijän paitoja kesäfestareilta?

VASTAUS:
Ainakin vissiin.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Tehdään tässä kolleegan kanssa lastenkodissa töitä. Käärmeiden historiaa soi kaupungin tietokoneesta. Veronmaksajat maksavat palkkamme. Onko tämä teidän lastenkotikytky suunniteltu? Siis tämä musiikkinne sopivuus vaativaan erityispedagogiseen kasvatustyöhön? Ja sitten vielä sellaista, että saako tuskainen mies enemmän piparia?

VASTAUS:
Kyllä saa. Tai ainakin sitä on usein tarjolla. Ja vaativan erityispedagogisen kasvatustyön lomassahan sanoituksemme ovat syntyneet. Ei tosin enää jatkossa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Onkos niitä Huono ihminen - paitoja vielä / edes vielä joskus toiste?

VASTAUS:
Ehkä. Ainakin vissiin.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Moi. Tässä poikien kanssa otettaan alkomahollia ja parvekkeella tupakoideessa tuli puheeksi kuinka olen kavereitani tartuttanut kotiteollisuuteen. Ja siitä sitten jutun jatkona tuli puheeksi hyvä paidan aihe.. eli selässä voisi lukea teksti "Taudinkantaja" ja etupuolella paitaa olisi kylmän viileesti Kotiteollisuuden logo. Se herätti ainakin meidän porukassa hulvatonta huumoria. Mitä kaikki kaupungilla ajattelisikaan, ja kun tulisivat juttusille niin kääntyy ympäri& siinä se olisi. Olisin kotiteollisuuden taudinkantaja :D Noh.. ehdoton markkinarako!!!!

VASTAUS:
Huono idea.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Studiopäiväkirja on yhdyssana. Mutta senhän te tiesittekin jo.

VASTAUS:
Niin tiedettiin. Ja haista sinä vittu.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Äyh.viidakko rumpu kertoo että hynynen ei vieläkään osaa soitttaa kitaraa ja satu peikoista biisin soolon soittaa joku muu,tiedä nyt onko se hyvä vai paha mutta jos näin on kuka on kyseinen hekumoija.

VASTAUS:
Mikko Karmila, salatun äänitystietouden kalifi ja lemmen shaahi.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Jouni "Crusher" Hynynen - ei jumalauta. Heh heh. No, ei sitten muuta kuin terve mieheen.Crusher...Ei jumalauta.

VASTAUS:
Nimestä voi syyttää/kiittää Ville Piristä, sarjakuvataiteiden maisteria ja neroa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Kiinnostaisi kovasti herran vatsaa koristava luurankotatuointi. Onko itse suunniteltu vai jostain nyysitty kuva, haluaisin nimittäin laittaa samanlaisen. Joten jos mallia löytyy jostain (ja herralta aikaa) niin olis hienoa saada kuva vaikkapa näin sähköpostilla. Kiittää ja kumartaa.

VASTAUS:
Se on varastettu Tuomari Nurmion Hullu puutarhuri- levyn kannesta. Osta se. Vähäks hyvä levy!

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Niin, mikäs tämä Deepspace Sexchange-juttu oikein on häh

VASTAUS:
Hynynen rääkyi aikoinaan yhden biisin kertosäkeen bändin levyllä. Biisin nimi on Hotrod Zombie.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
ajattelin ilmoittaa että messuista on unohtunut ilosaarimessu kokonaan...(?) ette kai te tosissaan meinaa olla.... örkele! eihän sitä sovi ohittaa...

VASTAUS:
Eipä vissiin.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Kiitos Woodoon keikasta. Jopa tekniikan pettäessä teihin voi luottaa. Joka paikkaan sattuu mutta oli se sen arvoista.. Kiitoksia Kivipäästä. Hongisto ei saa naureskella tyttölapsille joilla on samanlaiset silmälasit kuin herralla itsellään, eikä kenkiä myöskään saa tunkea yleisön suuhun. Huorapaitaiselle Timolle kiitoksia keikanaikaisesta suojelusta. Tulin, näin, liekehdin!

VASTAUS:
Hongistolla on tapana pitää yleisöä pilkkanaan. Hän vihaa teitä. Ja ihmisiä yleensä.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Ei tainnut lutakon narikkamies pyytää artisteilta takkia, niinkuin päiväkirjassa mainittiin. Ajattelin että nuiden miesten on pakko olla taiteilijoita. Ei semmosia urpoja muuten lutakkoon tule... T: Lutakon narikka

VASTAUS:
Puhuva narikka?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Ola! Hyvä oli Kerubin keikkanne 11.05.02 ja tupa täynnä!! Jäätin kyl kaipailemaan Routa ei lopu ja Jokin ihmisessä -veivauksia....! Nää biisit laitettas toivomus listalle ainakin Ilosaarta ajatellen.. Soititte muuten pari sinkku biisiä joita ei korva valitettavasti tunnistanu..Arvaan että vastaatte että mee kuule kauppaan ja hanki kaikki meidän sinkut ! Mut jos vaikka ekax sais tietoon et mikä biisi oli se jälkimmäisenä soitettu kun se ol hyvempi ??!

VASTAUS:
Ei voi enää muistaa. Mutta hommaa ne sinkut silti. Myö saadaan sitten rahaa.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Hoijaa. Kiitokset hulvattomasta Oulun keikasta. Meno oli riemukasta. Paikat on vieläkin kipeänä, vaikka aikaa on jo kulunut kolme päivää. Polvet verillä ja mustelmia kyljissä. Ei sillä se oli sen arvoista. Vaikka itse valittelitte vahvistinongelmia, niin ei se ainakaan menoa eturivissä haitannut. Riemullisin terveisin se jonka päähän kasvoi sarvet.

VASTAUS:
Oulussa on ihmeellistä porukkaa. Ensin ne haukkuu keikkaa koko illan ja sitten loppuillasta hirveessä kännissä tuleekin tunnustus: "Vittu, ku työ ootta hyviä." Pohjoisessa asuu lämmin mutta käsittämättömän arvaamaton ja kiero kansa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Onko orkesterinne tai etupäässä Jari "The Animal" Sinkkonen koskaan harkinnut toisenkin basso-rummun ottamista rumpusettiin messiin? Vai onko sellainen jo olemassa, jota en vain ole huomannut humalatilaltani (keikoilla ja kotona)? Tällä keinoin voisi antaa joihinkin vanhoihin kappaleisiin täsmäisku-konekivääri-basari-fillejä ja tuleviin biiseihin voisi lisätä kansaan uppoavia ns. mosh-osuuksia, 80-luvun speed-metal tyyliin! Yeah! Charlie Benante!

VASTAUS:
Semmoinen hevipelleily ei meitä kiinnosta vittuakaan.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Moe! Oli kyllä kieltämättä hieno keikka muumuussa viime perjantaina. kiitokset siitä. lentäminenkin onnistui usiamman kerran vaikka olisi tullut hypittyä lavalta tiheämpään tahtii jollei se Läjän näkönen roudari olis pitäny niin kovaa vahtia. Alkaa se Hynynenkin jo muistuttamaan pikkuhiljaa Hettfieldin Jamessia. Routa ei lopu olis kyllä kruunannu muuten ihan onnistuneet synttärit. Minkähän takia se Torneån keikka peruttiin? -MtS-

VASTAUS:
Johan mie sanoin. Sinkkosella oli silloin vieraita. Ei silloin voi keikalle lähteä. Hynystä ei olekaan aikaisemmin verrattu Hettfieldiin.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
tota.. eikös hynysen efekti tai joku pöllitty evijärven keikalla... oon muistaakseni postannu tän kysymyksen ennenkin tänne, muttei oo tullu vastauksia, SAATANA!!!!!???? muute mullon samallainen toitsu ku tossa teijän uudes videos ei tosin noin teini auto

VASTAUS:
Kaikki vanhat Toyotat ovat teiniautoja. Pari polinta todellakin pöllittiin Hynyseltä Evijärveltä, mutta se ei haittaa. Hynysellä on varaa, saatana! Vastaukset tulevat aina muutaman viikon viiveellä.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Onks Hynynen joku James Hetfield-wannabe? Niin mäki, vaikka oonkin kalju eikä parta kasva.Vittu.

VASTAUS:
Oletko edes alkoholisti? Hynynenpä on.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Miten helvetissä saitte Jörn Donnerin laulamaan taustoja biisiin "Routa ei lopu"?! Tiukka kappale noin muuten.

VASTAUS:
Mitäs vittua tämä nyt tarkoittaa? Onhan se aika huonosti laulettu levylle, mutta ei nyt sentään niin huonosti.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Kertokaa heti tuletteko Tuskaan ja jos ette niin miksi ihmeessä??!!

VASTAUS:
Ei tulla. Markkanen ei uskalla ottaa meitä sinne. Voisi taas lentää keihäs hotellissa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
teillä on kyllä vitun asenne musiikkia mutta tämmöstä kysysin että ootteko ikinä harkinnu nimenvaihtoo esim. leidit levyllä tai vastaavaa?

VASTAUS:
Oletko itse harkinnut nimenvaihtoa Urpo-Kyllikiksi tai vastaavaksi?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Oletteko huomanneet, että suurin osa tällä(kin) palstalla julkaistavista nk. kysymyksistä ja vastauksista on täyttä paskaa ??? Korjatkaa vahvarit ennen seuraavaa keikkaa (vrt. 10.5 Woodoo) !!!

VASTAUS:
Ai, on? Ei kai? Olemme nyt pari vuotta vastailleet näihin kysymyksiin, emmekä todellakaan ole huomanneet.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Moi! Kiinnostais vaan tietää että ootteko koviakin Kiss-diggareita, kun siinä teidän videossa pariinkin otteeseen vilahtaa Kiss-viitteitä, ja sit vielä biisin kitarariffi kuulostaa ihan Kissin Unholyn vastaavalta? Sori, mut en nyt millään saa mieleen sen teidän biisin nimee.

VASTAUS:
Yksinpuhelun riffi on hyvin läheistä sukua War Machinelle. Ei myö tahalleen. Hynynen ja Sinkkonen eivät oikeasti tunne KISS:in tuotantoa, Hongisto taitaa tuntea hieman paremmin. Gene Simmons tavallaan siunasi videossa Sinkkosen toiminnan.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Perkele!! Te ootte piruja. Ensiksi miksi tulette pelottelemaan minua uniini? Minä soitin teidän kanssa jossain hiton festarilla, ja mä soitin rumpuja. Hongisto oli hävinny kuvioista pois( siitä tuli varmaan Kaija Koon uusi basisti) ja Sinkkosen poika oli siirtyny bassoon. Voiko ihminen nähdä pahempaa unta kuin yrittää soittaa teidän kanssa jotai??? Nii ja sit vielä. Kun mä laitan teidän uusimman levyn koneeseen se näyttää että se kestää 74.02. Mutta ku mä valitsen jokaisen kappaleen erikseen, niin aikajana näyttää vaan 74.00!!! Mihin on hävinnyt tuo 2 sekunttinen? Ja reippaana poikana mä voin auttaa Hynystä tekemään sen luvatun kitara osion tänne. Enseksi ostetaan kitara, musta sellainen että saadaan "hyvä meininki". Sitten ostetaan siihen norsun kärsän paksuiset D´Addario kielet että saadaan "hyvä meininki". D´Addario siksi koska niissä on eri väriset pallukat siinä päässä, että Hynynenkin osaa laittaa ne oikeaan järjestykseen. Ja sitten lisätään vielä niin paljon säröä ettei kitaraa ei erota moottorisahasta. Oho kuulin just pikkulinnuilta että saatatte olla tulossa Imatran Nite Trainiin? Voiko tämä olla totta? 3 kertaa vuoden sisällä Imatralle? Voitte mennä kohta Imatran kaupungintalolle täyttää viralliset Imatra-fani paidan hakemukset. Haahahahahhaah

VASTAUS:
Rakkaat lukijat! Tällaisia kirjeitä saamme Imatralta, tuosta koko Suomen aivokeskuksesta!

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Hynynenhän kirjoittaa aivan samalla lailla kuin Kari Hotakainen. Mitäs siihen sanot?

VASTAUS:
Hynysen täytynee tutustua tuotantoon. Kunhan se ensin oppisi lukemaan. Onkos se Hotakainen piirtänyt mitään?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Hyvä keikka (kuulemma) Oulussa, kiitän, mutta missä olivat ne paidat?? Edelleen tahtoisin omistaa hupparin, Tuomittu. Laittakaahan nyt hyvänen aika sinne nettisivuille ne myyntiin tai jotain!!

VASTAUS:
Paitamyyjän lonkkanivelistä loppuivat patterit juuri ennen Oulu-Joensuu -keikkoja. Nyt on mies taas ruodussa. Hetken.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Terve. Kuuntelin eilen teitä Radio Mafian Studio B:ssä ja kova oli meno, kiitos vaan. Mutta niin oli särökin. Miten helvetissä sä voit saada Big Muffistas tollaset saundit? Mä oon soitellu joskus sellaisella ja sain siitä ulos Iron Man tyylisen saundin. Onko sitä viritelty jotenkin? Sullahan on se venäläinen versio, ainakin livenä... sillä mäkin soitin. Entäs sitten se Musta Laatikko... kuolemako se oli? Minkäs merkkinen se on? Eikai vaan Bossin Metal Zone? No, se on ainoa musta laatikko jonka tunnen. Jos viitsit vastata niin se olisi mukavaa. Ei sen kummempaa.

VASTAUS:
Se vaatii hyvän vahvistimen. Peaveyn 5150 on sellainen. Mustan laatikon oikeaa nimeä Hynynen ei muista. Se on joku vitun vanha boksi jostain 60-luvulta. Sen nimi on mainittu jollain Sub Urban Triben (vai oliko se Stonen) levyn kannessa, katso sieltä.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
en nyt tällä meinaa ettenkö olis ihan ygös-faninne muta... asiaan... minä en ensinkään ole ruma mutta tahdon kotiteollisuus-paidan. koska en myöskään tahdo tulla rumaksi, mietin voiko sen sitten palauttaa ja saada maninsa tillbacka jos se tällaiselle hennolle naisimmeiselle on turhan tilava... siinäpä se ilman turhaa perseennuolentajauhantaa. odotan innolla että pääsen hyppimään ilosaarirockissa muitten päälle seassa kotiteollisuuden yleisön...? öh..

VASTAUS:
Kyllä sieltä niitä pieniäkin kokoja pitäisi löytyä. Ja saa kai niitä palauttaakin. Mitäs olet niin saatanan pieni. Vitun kääpiö.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Peskutarallaa kotihellan poijjaat. MIttee ihmettä? työ ootta Joenzuussa kaksi kertaa Ilozaaren aikaan? Mist meitä rangaistaan siis häh????

VASTAUS:
Siitä, että olette niin vitun huonoja ihmisiä koko Joensuun sakki!

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Ostin tuossa jokin aika sitten Kotiteollisuus- T-paidan ja olen kuin uudestisyntynyt. Miehisen KT-tunnuksen lisäksi sen materiaali on kuin taivaasta: viileä, väljä ja tuoksuu hyvälle jopa rankan hikisen keikan jälkeen. Olen pitänyt paitaa jo viisi päivää ja se vaan porskuttaa. Näin sitä pitää! Hintansa arvoinen ostos, suosittelen!

VASTAUS:
Pitäisköhän Hynysenkin kokeilla? Ei tartteis käydä niin usein suihkussakaan. Se kun on enemmän akkojen hommaa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Moi! Se teidän uusi sinkku se pirunpelto on aivan mahtava biisi! Ja ne sanat oli mukavaa bonusta siellä kansi lehdyköitten sisällä. Luettuani Miltonin kadotettu paratiisi levynne aukesi aivan eri tavalla.Mutta oletteko kuulleet ikuisen vaivan biisiä pirunpelto joka löytyy niitten kootut selitykset demolta.Kantsii etsiä käsiin...

VASTAUS:
Emme ole. Emmekä etsi.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
MIKSI?!

VASTAUS:
No, kun ei kiinnosta.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Vaihda nimesi JATI NUUHKU VILJO HILJASEKSI VILJASEKSI

VASTAUS:
Onko lääkkeet lopussa?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Niin et ei ois mahollista saaha tänne sivulle ton rakastaa/ei rakasta biisin sanat??

VASTAUS:
Ei ole.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Kiitosta äijät viime torstain mafian rutistuksesta! Oli oikeesrti valittu hyvät biisit siihen settiin. Ja kyllä teiän haastattelua kuunnellessa taas nauru raikui, ol se niin hupaisaa vaikkakin asiaa, ainakii osaks. Tul mieleen, että eiköhän sinne Puustockiin tuu muitakin kun niitä Popeda ja Sleepy Sleepers faneja. Kun mainihitte, ettei sinne uskalla mennä. No heh..mutta ei siel ookkaan kun kaks hyvvee bändiä, nimittäin Kotiteollisuus ja Apulanta. Onko teille väliä oikeesti, et miltä fanit näyttää, jos ne kerran kuuntelee innolla teiän musiikkia? Helevetin hieno se video muuten on. Ja teiän keikka -ja studiopäiväkirjat..hyvää viihdettä, sanotaan näin.

VASTAUS:
Kotiteollisuus, orkesteri viihteen huipulta. Eikös se Apulanta ole vähän samanlaista kuin Sleepparit?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Kuuntelin mafialta16.5 teitä ja kyllä miehet puhu asiaa. Ainakin jonkun verran. Toivotaan, että teiän loma menee muuhunkin kuin minigolfin peluuseen ja vieraiden kestitsemiseen ja saunomiseen. Siis ei nois mitään pahaa oo. Mut toivotaan, et se ihmisyys ja ihmissuhteet saatte kuntoon. Katotaan kesäl onko eri settejä kehissä? Uusimman levyn kannet on aika upeet, on niin kuvia miehistä. Hynysen tatuointi on ihan Sinkkosen tekemän näkönenkii jos se niin ees meni, et herra S sen on tehny.Tuleeko niitä uusisa paitamalleja nettiin ollenkaan myyntiin?Hynynen, kuulin jotain, et siulla ja Rautiaisella ois joku yhteisbiisi. Onko se totta ja mikä biisi, mistä löytyy, jos on?Mikä on se Aila Meriluodon runo, minkä Hynynen luki ja teki oman version siit nimeltä satu peikoista? Kiitos ja kesän keikoil nähään!

VASTAUS:
Olet kuullut väärin. Tosin Hynynen ja Rautiainen ovat suunnitelleet yhteistä versiota Mikko Alatalon Känkkäränkästä. Vai oliko se Puuhamaa? Sehän se olikin. Videolla molemmat voisivat laskea liukumäkeä suoraan valtaisaan pullomereen (Jaloviina- ja Jäggepulloja silmänkantamattomiin). Mikä ihana näky!

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Oliko Hongistolla 5 kielinen basso? Mitä mieltä ootte muuten Marilyn Mansonista?

VASTAUS:
Lasten musiikkia. Neljässä kielessäkin on Hongisolle kolme liikaa.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
RAKKAUS(raskaus) MOLEMMAT ON VOTUN NÖSSÖJA JUTTUJA Voisko joku alkaa muute myymään alaikäisille viinaa (topu kysyi)

VASTAUS:
Sano Topulle, että syöpi paskaa. Sian paskaa.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Voi helvetti jotta työ ootte luusereita!! Tai sitten teidän kuuntelijakunta on luusereita, mutta joku tässä silti luuseri on kun ei jätkien video(t?) pääse näytille edes niinkään luuskassa ohjelmassa kuin band-x!! Onko se NIIN vaikeaa päästä edes sijalle 20, että vois edes yhden KT-videon nähdä??!! Alkaa vituttaa koko homma kun saa itse käydä joka päivä äänestämässä sillä satasella Teollisuutta. Äänestäkää NYT, ihmiset!!!!!!!!

VASTAUS:
Ketään ei kiinnosta, kukaan ei halua.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
...että miksi vit.... ihmeessä en ole vieläkään saanut kotisivuiltanne tilaamaani paitaa, vaikka aikaa on jo tilauksen teosta kulunut jotakuinkin 5 viikkoa? Ei kai teillä retkuilla ole kytkenyt ryyppy pohjaan ja näin ollen jää tilaukset täyttämättä? Vai johtuuko se siitä, että teillä ei ole rahaa palkata sellaista henkilöä, joka hoitaisi hommansa, postittaisi tilatut paidat ja näin ollen kartuttaisi teidän kaljakassaa? Panette muuten koko ajan paremmaksi musiikin suhteen, muustahan mie en tiedä (lue: Olette Vitun kovia lyömäsoitinten soittajia ja allekirjoittanut esittää kysymyksiä sille, jota ne tuskin kiinnostavat/kuuluu) Jumalan TERVE..........tai sitten EI!!! jotakuinkin ystävällisesti ja kunniottavasti Karppinen Rovaniemi

VASTAUS:
Ei paljon Karppisen paitahuolet kiinnosta. Eihän sinne Rovaniemelle kulje edes posti. Ainoastaan apinaposti tai kirjekyyhkyset. Viidakkorumpu hoitaa perille kiireellisimmät sähkeet.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
onko tulemista lutakkoon vielä tämän armon vuoden puolella ja onko herra hynynen oikeasti niin huono soittaja, mitä väittää? minen usko sitä! tulee muuten aikamoisella varmuudella nuo vastaukset varmaan vissiin... jatketaan samaan, hyvään, positiiviseen malliin!

VASTAUS:
Vastaukset tulevat yhtä varmasti kuin vammaisella orgasmi.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
kuulkaas nyt herrat.. saattanee hyllyistänne löytyä my dying bride nimistä orkesteriakin jonkin verran!? muutamia kitarointeja vertailleena mietin olenko aivan hukassa.. joitakin yhtäläisyyksiä löytäneenä asetinkin kysymyksen.. ja vastauskin jo tiedetään, olen hukassa..

VASTAUS:
Hynynen ainakaan ei ole edes ikinä kuullut bändistä. Jotain Ti-Ti -Nalle meininkiä?

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Tämä on paremminkin paljastus kuin kysymys, mutta menköön - hitto, että äijät teette hyvää lenkkeilymusaa. Olen tässä kesän koittaessa alkanut jälleen lenkkeilemään eikä ole KKN:ä voittanutta mitä tulee hölkkämusiikkiin. Biisien avulla irtoaa vielä lisää sisua yhdelle ylimääräiselle kilometrille (tai useammalle), perkele! Ajatkin paranevat. Toivon, että Hynynen vastaa viestiini tyypillisellä krapulaisella raivollaan...

VASTAUS:
Johtuisikohan se siitä, että osa riffeistä ja aika suuri osa sanoituksista ovat lenkillä syntyneet tai ainakin saaneet siellä alkunsa?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Milloin uusia paitoja ja muuta sälää tulee myyntiin tänne teijän kotisivuille???

VASTAUS:
Huomenna klo 7.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Hep. Mistäköhän johtuu, että Hynysen kitarasaundit "Valtakunnassa" kuulostavat livenä radiosta (???) jopa paremmalle kuin levyllä? Riffi vihloo aivan eri tavalla, vaikka on se levylläkin ihan kohdallaan! Laulusaundi onneksi kompensoi ettei oo liian hyvää. Taannoin Pakkahuoneella en tullut vertailleeksi eroja, keskityin vain mustelmien hankkimiseen.

VASTAUS:
Mistä johtuu, että toiset fanimme ovat rumempia kuin toiset? Kaikki tosin haisevat pahalle. Sinulla on hyvä radio. Tai sitten vitun huono.

------------

KOMMENTTI (7.7.2002):
Mitä! ootteko työ mistä kotosin? Tulukaa tänne pohojoseen keikalle. No miksettä tuu saatana!? Täällä ei mee hienot sanotukset hukkaan ku ei kukkaa ei tajua mistää mittää. Kualleen kukan jutska oli melekein jo ihan jees, mutta kyllästyyhän siihen tyhymempiki apina.. Ei millään pahalla, em mie sano ettettekö työ ossaa soittaa, mutta se tejän Oulun keikka oli ihan kauhiaa huttua. Tuli paha mieli. Petyin. Mie juo jalluni kreippilimsan kanssa.. Elekää vaa ikinä tilatko. Ettepä pety tekkää. Kiitos. Ja Rovaniemi on Lapin jaloin kaupunki eikä Meille vittuilla onko selevä näillä puhheilla.... t. Malakias

VASTAUS:
Ootko sinä se äijä, joka vaati Oulussa meitä tekemään sen "Ruosteen" kaltaisen balladin? Vai onko kenties kysymyksessä se mies, jonka päältä Hynynen repi Niskalaukaus- paidan?

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
siis vittu miten hyvää musaa te väsäätte!! sellanen kysymus että mitä mikitystä Hongisto suosii bassoihinsa? Mitäh?

VASTAUS:
Nahkainen lemmen mikki sillä ainakin on housuissa. Ei Hynynen muusta tiedä.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Ihan mielenkiinnosta vain kysyisin, että voiko tollaisessa toisen sinkun julkaisemisessa olla mitään taloudellista järkeä? Kait sitä sinkkua sen verran menee, että se ittensä joten kuten takaisin maksaa, mutta eihän se nyt mitään rahaa tuota, eihän? Uuden levyn on pitkälti jo ostanu ne, joita kiinnostaa, eli promootioarvohan tollasella lienee aika nolassa, etenkin kun sen kyllä arvaa kuinka paljon radioihmisiä kiinnostaa soitella tollasta räminää. Muilta osin homma on toki asiallista ja minä kyllä ostan sen, kun on b- puoliakin ja kaikkea, mutta kunhan kyselen vaan.

VASTAUS:
Olet oikeassa, ainakin melkein. Mutta jos tuolla tavalla ajatellaan, niin ei meidän levyjäkään silloin kannata julkaista. Ei niitä kukaan osta, eikä ne radiossa soi.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Kuinka suhtaudutte pappamopoiluun? Omistaako joku teistä kenties pappamopon? Aamen on paska levy. Tomusta ja tuhkasta kipeän hyvä. Kuolleen kukan nimi singahti jo kauas yli asteikon. Mitään parempaa en ole kuullut aikoihin, en ehkä koskaan.Vaikka olettekin kai lanttuja, ette kai ole kuin lantut yleensä? T: Lepakko

VASTAUS:
Yleensähän se menee niin, että vanhat levyt ovat niitä hyviä. Uusin on aina ihan paskaa kun siitä tykkäävät muutkin. Pappatunat ovat asiallisia.

------------

KYSYMYS (7.7.2002):
Moro! Onko teitä Kotiteollisuuden poikia koskaan panettanut niin, että pallitkin seisoo? Minua ei ole, perkele!

VASTAUS:
Seisoo? Panettaa? Voitko selittää hieman tarkemmin?