Henkilökohtaiset viestit voi laittaa osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Hynynen on kuitenkin niin vittumainen mies, että kysymykset saattavat tulla julki. Orkesterin rumemmille jäsenille posti kulkee osoitteisiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. & Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
KYSYMYS (25.8.2002): Heipparallaa, olette säveltäneet upeimmat 2min "Kuolleen Kukan Nimi" -levyn "Satu Peikoista" -biisin loppuun. "Toivon että jää edes kauniin kukan nimi tänne elämään..." ja sitten alkaa sellainen progemetallilta maistuva jyske mistä saa kiksejä viikoiksi, aivan SAATANAN UPEAA JÄLKEÄ. Tätä lisää, kiitos :) tällaista kotiteollisuutta tarvitaankin näin juhannuksen alla enemmän, toivotaan, että sitä saadaan viimeistään ensi jussiksi :-)VASTAUS: Eiköhän sitä ensi keväänä jo jotain uutta julkaista. Kassellaan...
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Kaks kysymystä jos vaan jaksat vastata... Onks Kotiteollisuus & Hullu Ukko sama kuin nykyinen kokoonpano? Ja ootsä oikeesti niin vitun hauska, tyly ja lapsellinen tosielämässäs kuin myös "julkisuudessa"?Ei siin mitn. hauska homma. PS. Mul on kaikki teidän levyt ja oon miettiny viimeistä kuunnellessani et please älkää alkako mitään vitun hittihakusia biisejä vääntämään.
VASTAUS: 1. Kokoonpano on muuttunut, yksi makuuhuonekitaristi on potkittu pihalle. 2. Tyly ja lapsellinen kyllä, hauska ei ollenkaan. Ja hittejähän tässä on yritetty vääntää jo monta vuotta
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): No morot ja what not. Ennen en ollu järin kiinnostunu teidän melodisesta ryyppyryhmästä enkä teidän metelistä, mutta kun tyttöystävä kovasti kehui ja odotti teitä nummirockiin niin pitihän sitä sitten oikein kuuntelemalla kuunnella teidän keikka läpi tyttöystävän vieressä. No yllätittekin oikein positiivisesti. Varsinkin Graniitti biisi oli todella hyvä, kuten myös Rakastan. Sun äänes (Hynysen... tottakai laulajan, ei siellä kai muiden ääniä kuule) oli jokseenkin perkeleellinen niissä "ei-niin-kovin-kirkkaasti-laulettu" kohdissa. Nyt innolla sitten tottakai netistä latailemaan laittomasti teidän biisejä kun hyväksi havaitsin... jos otatte herneen nenään niin minkäs teet, lähetät kytät perään? No kyllä sen levynkin käyn poimimassa, mutta näin ensihätään parit biisit pitää laittomasti ottaa haltuun, rajusti, käyttäen rikollisia toimia. Mutta petyinkin hieman kun latasin "rakastan" biisin ja mielestäni juuri kertosäkeen "rakastan" huuto oli hienomman ja iskevämmän kuulosta keikalla ja muutenkin hieman erilailla laulettu. Ainakin kyseinen biisi oli lievä pettymys sen mahtavan keikkasoundin jälkeen. Graniitti biisi on toinen josta odottaisin aika rankkaa kuultavaa ihan biisinäkin, ettei vain livenä. Saa nyt nähdä kolahtaako yhtä kovaa kun livesoitto. Onneks sitä pääsee teitä vielä kuuleen ämyrockiin... ihmettelen vaan helvetisti että mitä vittua te ämyssä teette, kun sinne tulee vaan Kari Peitsamo ja hämeenlinnan aloittelevat räkänokat... mutta onhan siellä kyllä aina helvetisti humalaisia ihmisiä, puskassa naimista ja hyvää meininkiä(makuasia) että kai te silti viihdytte. Ei sitten peruta, eihän? Ja sori näin pitkä teksti. Varmasti vituttaa lukea, kiireinen mies kun olet. Ja rankempaa materiaalia vielä, koska livenä teissä oli mielestäni enemmän munaa kun ihan studionauhotuksissa. Vaikka mitäs helvettiä teidän mua pitäisi kuunnella.
VASTAUS: Pikaluennalla tästä viestistä ei jäänyt mieleen muuta kuin Kari Peitsamo. Kari on kuningas. Lukekaa vaikka uusimman Rumban Nissen palsta.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Tere! Vierailtuani viime vkonloppuisessa Provinssirockissa etsin kuumeisesti kotiteollisuus-paitoja, joissa olisi orkesterinne uusi logo. Siis se, joka on mm. Kuolleen kukan nimi-levyn kannessa. Kiertuepaitoja myyvässä teltassa oli vain paitoja vanhan logon koristamana. Olen nähnyt kuvan ainakin mustasta hupparista, jossa on uusi logo. Mistä tällaisen hupparin (tai t-paidan) voi ostaa? Pelkästään kiertueeltanne? Tilaaminen postiennakolla kiinnostaisi...
VASTAUS: Hynystäkin kiinnostaisi maailmanpyörä ja lämmin kaakao. Kumpaakaan ei ole juuri nyt saatavilla. Aina ei voi, kato, saada mitä haluaa. Yritä syksyn keikkojen aikana, voit jopa onnistua.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Omasta mielestäni vanha logo kalpenee uuden rinnalla...ai niin, hyvä setti Provinssissa pojilta, vaikka olin huomaavinani, että äänentoistossa oli jotain pienehköjä ongelmia. Ainakin bändi soitti kovaa, joka on aina hyvä.
VASTAUS: Vitut siellä mitään ongelmia oli.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): URPO
VASTAUS: Leppänenkö?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): kävimpäs tuossa kahtomassa ilosaarenrokin sivuja.. ja mitäpäs muuta kun hynysen lätinöitähän sieltä löyty... hynynen on tainanut olla kännissä kun tuommosia kirjottellee..? tai sitten taitaa olla kolmenkympinkriisi. huvittavaa kumminkin... ai niin oli minulla kysymyskin... että onko se kuva siellä "muumit haistaa pelon"-jutussa ihan hynysestä itestään...? niin ja onko hongisto vielä joensuun yliopistossa..?
VASTAUS: On ja on. Hynynen ei kännää kirjoittaessaan. Vasta sitten kun kirjoitettua koitetaan saada nauhalle.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): katos perkele... tehän ootte saanu ilosaareen lämppäreiksi tik tak.in... meinasin vaan että eihän sellanen oli yhtään kivaa.. just kun on kattomassa tik takki tyttöjä ja alkaa päästä fiiliksiin ja ihan melkein meinaa tulla niin sitten lavalle kömpii tuommisia rumia ja pahanhajusia "taiteilijoita" joista lähtee vielä ääntä.. kaahistuttavaa..
VASTAUS: Olet oikeassa. Kyseessä oli Ilosaarirockin järjestäjien kiero visio, joka oli jostain syystä aivan pakko toteuttaa käytännössä. Hulluja.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Tehän voisitte julkaista kirjan keikkpäiväkirjoistanne. Onhan noita päiväkirjoja muillakin, mutta teidän tarinanne ovat ihan omaa luokkaansa, suorastaan loistavia. Eikä tämä ole mikään vitsi. Edes Kari Salmelainen ei saa nauramaan noin paljon.
VASTAUS: Mutta Jorma Pulkkinenpa saa. Siinä vasta mies meidän makuumme.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): ei kaikunut enään eevan perinnöt provinssissa muutakuin juhlakansan kaihoissa, eikä kuulema lutakossakaan. sellaisia ne roktähdet on, perkele. rakastan oli ihan mukava kuulla, mutta velhonaisen ja muiden sen sellaisten kadotessa setistä sitä alkaa pientä miestä ihan vituttamaan. ehkäpä tarkoituskin, kaikki hyvä kun kuolee aikanaan. valivali.
VASTAUS: Hynynen suosittelee sinulle mahdollisimman pitkän vitun haistamista.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Ei huonompi keikka Nummessa.Kai.Kun en ole ennen nähny teitä.Hyvä meno ja ääntä lähti.Sanotusten rääkyminen yhdistettynä askiin tupakkia saivat aikaan vaikuttavan bassoäänen aamukahvia ostaessani.Luulevat vielä mieheksi tämmöstä mikkihiirtä,sivarikin vielä.Heh...
VASTAUS: Se oli kesän parhaita keikkoja. Tupakki ja kahvi ovat myrkkyä, saatanan sivari.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Oli muuten mahtava keikka Raumalla! Juhannus huipentui teidän keikkaanne, kuka nyt jotain eppuja olis halunnu katsoa? Onko suunnitelmissa mennä Lammin Pellavarockiin tänä vuonna? Uutta sinkkua ei muuten löydy Raumalta sitten millään, ette varmaan asialle mitään voi, mutta pakko sitä on jostain valittaakin.
VASTAUS: Hynynen olisi nähnyt Eput erittäin mielellään. Lammille ei tänä vuonna tulla. Myö lomaillaan. Onko Raumalla muka levykauppaa? Ai, niin, onhan siellä. Sen tatskaliikkeen vieressä.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Olihan tuo Rauman niin kutsuttu yleisö kehittynyt vuodessa huomattavasti. Vuosi sitten saarnaajia ei huomioinut oikein kukaan, mutta nyt jo muutama hikinen tuli katsastamaankin. Tosin maailman paskinta bändiä oli varmaankin ihmettelemässä useampikin Urpo-Kyllikki. Ei pysty käsittämään. Ja oonko mä selviytyny juhannuksena? Ei pysty ymmärtämään.
VASTAUS: Älä hauku Eppuja tai Hynynen tulee uniisi!
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Tosifanin kysymys.Kun oon livenä kuullu pari kertaa tämmösen biisin-ekaks Mafialivestä viime vuodelta jonka nauhotin ja soitin sitte kasetin rikki- ja Nummessa,kertsi jotennii "ei ole kulkeneet jalkani kaitoja teitä...pääni täynnä ajatuksia niin eksyneitä" Vittu teidän fanit on urpoja, en oo löytäny yhtiäkään sanotuksia netistä.Tai ehkä vika onki mussa.Järjestelmä kaatui,käyttäjä lopetetaan.
VASTAUS: Se on Yksinpuhelu. Heviballadi Kiss:in hengessä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Herra Hynyselle tiedoksi, että bukkake, tuo jumalan suuri lahja, on hedelmällisyyden irstaiden mehujen kasvoille paiskomista. Se, jos mikä, on taidetta. Suosittelen. Seuraavaksi ohjelmassamme kehuja: Pidän musiikistanne. Esiinnytte tämän viikon päätteeksi Hämeenlinnassa Ämyrockissa. Odotan shöytä innolla, mutta miten saatanassa te sinne päädyitte? Se on perinteisesti ollut Kari Peitsamon ja aloittelevien paikallisten bändien showoff-tapahtuma. Kiitos ja kumarrus.
VASTAUS: Bukkake on siis naamaannussintaa. Sillä nimellä sitä kutsutaan täällä Karjalassa. Ja Kari on kuningas. Yhä.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): vaadin viisitoistaseni!!! En ollut katsomassa teitä provinsissa enkä nummella, joten haistakaa vittu. mutta uutukainen levynne on... noh täydellinen. sanoituksianne en kaipaa, sillä laulelette liian kirkkaasti. Lisää murinaa!!!!
VASTAUS: Ei se nyt ihan täydellinen levy ole.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Hyvä levy. Ja helvetin rohkea täytyy olla kuin noin syvään mutaan päänsä tunkee. Minkäslainen se olisi se maailma ilman Jumalaa?
VASTAUS: Hynynen ei tiedä. Kerro sie.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Kiitos Kouvolan keikasta partyplanetissa. Onko Hynysellä joku valokuvauskammo tai joku sen tyyppinen? Äijä näytti miulle keskaria, kun otin valikuvia eturivissä..noh, toisaalta se on asiaa!!!Hongistolla ol saatanan hieno hattu ja aurinkolasit
VASTAUS: Vittuillessani heilutin.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Harmittaa niin pekeleesti, kun en vissiin pääse ilosaarirockiin. Ois niin mahtavaa nähä teiät keikalla siellä päälavalla. Onhan se aika iso lava ja varmaan erilaista soittoo kun pienemmillä lavoilla. Mitä ootte mieltä, tuleeko löysät Hynyselle lahkeeseen?
VASTAUS: Eipä tullu, hyvin oli rento meininki. Edellisen illan pohjat varmaan vaikuttivat asiaan. Ja Tik Takilta saadut nimmarit piristivät myös.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Ja kaikki Hynyselle.Ensinnäkin,mihin se Hynynen loppujen lopuksi edes uskoo?Ja sitten.Oletkos Hynysen äijä tutustunut sellaisen heebon teksteihin,nimeltä A.W.Yrjänä?Jos et,niin ehdotan pikaista tutustumista.Katso jos löydät jotain samaa kuin omistasi... Ja näitä kysymyksiä voisi päivittää vähän useammin. Ja tämä ei voi olla liian pitkä luettavaksi... T:Shamaani ja kaverini punainen kärpässieni
VASTAUS: Oli kausi, jolloin Hynynen ei muuta kuunnellutkaan kuin CMX:ää. Nyt hän on, Luojan kiitos, löytänyt muitakin. Esimerkiksi Popedan. Mihin Hynynen uskoo? Vitun vaikea kysymys.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): miksi te vitun kotitalouden sivarihinurit vastaatte aina vaan noiden perseen nuolijoiden kysymyksiin? vaikka täytyy sanoa että itsekin pidän kyllä tuotannostanne.!! väitätte olevanne rumia? tehän näytätte joltain backstreet boysilta... itse en omista edes peiliä koska pelkään hirviöitä... neitejä te ootte!!!!!!!!
VASTAUS: Vastaamme ainoastaan sellaisiin kysymyksiin ja kommentteihin, jotka hivelevät meidän egojamme ja alhaisia itsetuntojamme. Kyllä me rumia ollaan, et ole nähnyt meitä alasti.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): miksette ny vittu pistä niitä paitojenne kuvia sinne sivuille ni näkis vähä että kuinka rumia ne o..
VASTAUS: Ei myö jakseta.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): hynynen ookko lukenu arto salmisen kirjan turvapaikka siinä meinaa on hynynen ja se on vittumainen äijä iha kuten sää vai ookko ikinä lukenu, mitää luukeeko joku sulle nää viestit vai luekko iha ite oot SINKKONEN oot muuten ruma miäs rumempi ku mää ja se on RUMA
VASTAUS: Onnea ylioppilaskirjoitusten äidinkielenkokeeseen.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Onko Kotiteollisuus esiintynyt uransa aikana Roskilde-festareilla uransa aikana? On kaverin kanssa pienimuotoinen veto, hän sanoo että Totta vitussa, ja minä sanon EI vitussa. Eli mitenkäs on...?
VASTAUS: Ei ole.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Te soititte pirun hyvin hämeenlinnassa! oikeesti huusin niin hleve** että en ennen ! Tuletteko ensivuonna Ämyyn? Olisi todella kiva
VASTAUS: Hynynen ei tiedä.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Nummirockissa näin elämäni toisen Kotiteollisuus-keikan, ja helvetti, tuntuvat vain paranevan. Nyt pitäisi jaksaa ryömiä tuonne Lappeenrannan omaan Levy-Musiikkiin ja etsiä tuo puuttuva helmi, Tomusta ja Tuhkasta. Outoa jos sitä ei sieltä löydy... Hyvää jatkoa teille, jatkakaa samaan malliin, mutta varokaa maksakirroosia. :) Hienompaa kuin nähdä kauneutta ilossa on nähdä puhtainta kauneutta surussa, sillä se on voima joka saa meidät luomaan, saa meidät olemaan jotain kauniimpaa.
VASTAUS: Runoilija vauhdissa, oletko harkinnut hirttäytymistä. Sepä vasta kaunista. Tilaa Levy-musiikin Matilta se levy jos sitä ei hyllystä löydy. Matti on ammattimies, se tietää kyllä mistä sitä saa.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Terve! Kiitokset hienosta musasta ja lohdusta. Kysymys olisi, että saako ottaa valokuvia salaman kanssa eturivissä? Hynynen onpi muuten hyvin pitkälti Suomen karismaattisin mies. Hyvää kesää
VASTAUS: Saapi ottaa. Mutta lohtua? Mitä vittua?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Äärivituttava ilmiö suomalaisessa musiikkimaailmassa on kun orkesteri tietyn suosion jälkeen saa liikanimen joita sitten varsinkin täällä pääkaupungissa alkaa wannabe- toimittajat käyttämään. On Donkkarit, Hybärit jne X 50.000 .. Vaan joko teille on kantautunut korviin omasta poppoosta vastaavaa? Multa saattaa ainakin mennä hermo helvetin huonoon kuntoon jos joku telttahousu tulee kysymään: "Hei, ootsä kuullu Kottareiden uusinta...? " Ja mitä sitten.
VASTAUS: Homosivarit, Perseääliöt, Autonrassaajaihmishylkeet Helvetistä. Siinä muutamia hyviä lempinimiä meille Kottareille eli Kotsuille.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Vituttaako, kun kaikki vain vittuilee täällä rippituolissa? (Tämä ei ole vittuilua, vaan vittumaista uteliaisuutta.)
VASTAUS: Vittuileeko täällä joku? Olet varmaan ymmärtänyt väärin.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Mortonki! Sleeppareita lainatakseni, kirjoitan teille nyt ensimmäistä kertaa, koska ette ole aiemmin vastanneet kirjeisiini... Olinpas minäkin, pohjoisen metallimusiikin kasvatti Oulun läänistä, eksynyt nykyisestä asuinpaikkakunnastani Tampereelta, nääs, tuonne Ylöjärvelle rokkivestivaaliin nimeltä "Räikkärock 2002" kuuntelemaan messuanne. Välihuomautus: -lukuisia festareita kiertäneenä nimi olisi osuvammin "lastenvestivaali räkärokki". ;) Keikkanne oli livenä laatuaan minulle ensimmäinen, näin ollen bändinne vei jälleen musiikillisesti neitsyyden yhdeltä tuoreelta fanilta, vai menetinkö sen jo kun ostin teidän "Kuolleen kukan nimi" CD-levyn? Niin, ja sitten siihen palautteeseen. Heittämänne keikka oli olosuhteisiin nähden HYVÄ! ;) Huomoioitte oudohkon kuuntelijakunnan mainiosti ja mukavalla huumorilla! Mieleen painui eräs namu-setä Hynysen repliikki, joka taisi olla suunnattu eturivin teinitytöille: "Muistakaapa tytöt, että itsemurha on ratkaisu." HAH! Kitarasta tuntui irtoavan säröä ja erityisesti kitaravallien väleistä havahduin ihailmenaan setä Sinkkosen rumbaliikkaa, joka oli varsin rytmikästä! Eipä muuta kuin, että Ruisrockissa nähdään ja tuota... Kiitos ja anteeksi.
VASTAUS: Nähtiinkö? Räikkärockin yleisö oli tosiaan outo kokemus. Teinityttöjä niin perkeleesti. Mutta onneksi siellä oli sentään Kari Peitsamo.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): tiedän olisi pitänyt heittää räikkärockin keikkanne olutteltan takaisella pellolla, jonne me köyhät opiskelijat leiriydyimme ryyppäämään järkkärien kiusaksi metrin päähän merkkinaruista. meillä viidellä oli nimittäin huomattavasti rankempi meininki kuin satapäisellä "yleisöllä" siellä itse alueella. tulemme mahdollisesti ilosaareen puettuina valkoisiin paitoihin joissa lukee isoilla mustilla kirjaimilla "YLÖJÄRVI" puhdistaaksemme näiden täällä asuvien runkkarien mainetta.
VASTAUS: Ylöjärvi on taivas. Sieltä tulee Eppu Normaali.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Lähes jokainen sanoittaja väittää, että hän kirjoittaa tekstejä päästäkseen henkilökohtaisista demoneistaan eroon, mutta kosksinä Hynynen et noita demoneja karkoita kuin juomalla, niin mikäs syy sinulla noita tekstejä on kirjoittaa?
VASTAUS: Päästäkseni henkilökohtaisista demoneistani eroon.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): No joo. Tänks hyväts väänöstä Räikkärokista. Mut en löytäny teiän paitoja ja muita tavaroita sieltä. Eli mistä näitä kyseisiä tuotteita mahd. saa??
VASTAUS: Keikoilta yleensä. Paitamyyjä oli Räikkärockin aikana sairaalassa, sille vaihdettiin uudet, sähköllä toimivat kivekset.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Sedäthän on ihan rock. Nyt on semmonen juttu, notta vaikka Turussa asunkin en millään jaksaisi tulla katsomaan teitiä sinne ViljaRockiin sunnuntaina. Käväisi mielessä, että josko sitä tulisi Kouvolan kupeeseen (KoriaRollkoseoli). Soitatte Ruisrockissa niin prkl aikaisin. Enkä oikein jaksaisi katsoa kun Andy ja Mike hilluu lavalla... Kannattaako teitä lähteä kuuntelemaan Kouvolaan asti? Tietääkö Hynynen että näytti aivan Jukka Emil Vanajalta ennenkuin hiukset kasvatti. Ei siinä mittään. Vaimo hankeen jne.
VASTAUS: Hynynenpä polki Lappeenrannasta Kouvolaan pyörällä. Siitä huolimatta Koriarollin keikka meni varsin mallikkaasti. Koriaroll oli muuten aivan käsittämätön keskitysleiri. Toivottavasti olit siellä.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Ensin pakolliset perseennuolemiset eli: bändi potkii perseelle ja lujaa, tätä tulee kuunneltua päivittäin. Toivottavasti vitutus jatkuu ja hyvää musiikkia tulee jatkossakin. Sitten se itse asia: olisi kiva voida lukea täältä biisien sanoituksia joten jos sitten hommaisitte niitä tänne ilman suurempia tappouhkauksia. Aamen ja Kiitos.
VASTAUS: Kukahan ne jaksais kirjoittaa? Ja kuka niitä yleensä muistaa?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Niin te kävitte heittämässä ihan hyvän keikan Ylöjärvellä,Tampereen vieressä olevassa helvetissä tos kesäkuun vika päivä! Miks te siä kävitte, ettekä tuu Tampereelle meitä mustamakkarapäitä kattoon?
VASTAUS: Syssymmällä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): teillä oli hyvä keikka räikkässä,vaikka yleisö oli pylystä.. kun katsoin siinä hynystä kun se soitti kappaletta ihmettelin katsooko se minua (lapin kulta lippis päinen musta adidas jos on valk. raidat hihoissa) sitte rupesin nauramaan ja hynynen nauroi ,,,, nauroitko mulle vai jollekki muulle??se kuka sano keikan alussa et ^hynynen haista vittu^.. sen jälkeen sanoin sille että haista vittu..ei sitä kuullut.. vituttiko se räikkä keikka?kun lopetitte niin aikasin. toivottavasti nähdään juvalla ja mikkelissä.. olisi kiva nähdä teidät livenä. vastatkaa tähän viestiin kiitos-.. menestystä ja hyvää kesän jatkoa..
VASTAUS: Olit niin käsittämättömän typerän näköinen ihmishylkiö, että eihän siinä voinut muuta kuin nauraa. Räikkärockin setti oli normaalipituinen. Ei myö pitempään jakseta.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): on pakko nipottaa että Akseli Gallen-Kallela kirjoitetaan noin
VASTAUS: Kiitos, Halmkruuna.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Kiitos. Satu peikoista kosketti. Teette maailmasta kauniimman.
VASTAUS: Se ei toki ollut tarkoitus.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): "Pääriffi taas napattiin eräästä toisesta samaan aikaan treenikierrätyksessä olleesta biisistä." Mistä biisistä? Riffi on niin saatanan tuttu, mutta biisin nimi ei tule kaaliin sitten millään. Olen saanut asiasta aivokärpäsen, joka ei näytä kuolevan luonnollista kuolemaa. Tapa se Hynynen!
VASTAUS: Se on Känkkäränkän ja Kuurankukan risteytys.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Liittyykö yhtyeen nimi jotenkin hämärästi lappeen Rannan vanhan Chymoksen laitamilla sijaitsevaan kotiteollisuus neuvontaan? (Tai ainakin siellä rakennuksen seinässä lukee kotiteollisuus neuvonta) Vai onko kyseessä hynysen käsittämättömän huono käytännön pila?
VASTAUS: Menepä uudestaan katsomaan mitä siellä lukee. Ota joku lukutaitoinen mukaan. Siellä lukee KOTITALOUSNEUVONTA.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): haaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa ootte hauskoja minä en
VASTAUS: Syö paskaa.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Pitääkö paikkansa että Hynysellä kasvaa parta ja hiukset järjettömän nopeasti? Kaverini mielestä Kotiteollisuus menetti katu-uskottavuutta kun Hynynen jätti kaljunsa ajamatta, mutta toinen kaverini korjasi tilanteen ja sanoi että toi Hynynen on sellainen että jos se jättää hiuksensa ajamatta pariksi viikoksi niin sille kasvaa tuollainen kuontalo. Pitänee paikkansa? Oisitte te perkeleet voineet tulla Tuska-Festivaaleille soittamaan kun kerran Maj Karmakin tulee.
VASTAUS: Ei meitä haluttu sinne. Myö ei olla tarpeeksi heviä. Hynynen ajaa partansa ja tukkansa joka aamu, päivä alkaa varusmiestalkoilla. Ja pitäisikö meidänkin pukeutua kaapuihin, koska Maj Karmakin tekee niin?
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): No tuli käytyä tossa ruis rockissa ja täytyy sanoa että oli aika perseestä. Siis ainakin sitä ennen kun te pistitte kaikki puisto lavaa seuraavat uuteen uskoon!!! Alkoi se elämä kukoistamaan kun sain tungettua itseni eturiviin katsomaan ensimmäistä kotiteollisuuden keikkaa... Lähes kaikki suosikit tuli ja huumoriakin sekaan kun hynynen kesken laulun huusi että "HELVETTI KUN EN MÄ MUISTA EDES SANOJA!" Lopuksi viellä, vaikket varmaan siitä vittuakaan piittaa niin ainakin luulen että muistat erään henkilön eturivistä jolla oli vihreä sade viitta ja vitummoinen meno... siis minut! Mutta ehdottomasti festareiden paras bändi!
VASTAUS: Vitut muista.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Laittakaa nyt vittu paitojenne kuvatkin sivuille. Ettei tarvitse lotolla ostaa. Vai yritättekö kusettaa avuttomia fanejanne? Ja miksi helvetissä teidän onneton bussikuskinne yritti ajaa auton Ämyrockissa suoraan lavan eteen? Vaikka olisi kuinka TosiRoudari, ei tuollaisella tempauksella pillua saa. Kuten ette tekään.
VASTAUS: Olet väärässä. Tarjontaa on liikaakin.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Ihme porukkaa. Lyijyä kaipaisitte silmienne väliin.
VASTAUS: Nimenomaan.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): jumalauta äijät veti aivan uskomattoman keikan sunnuntaina ruisrokissa... harmi että teidät survottiin sinne puistolavalle .. mut siä oli ehdottomasti parhaat saundit... kyllä muuten on ammattitaidottomia ja tyhmiä noi turunsanomien kirjottajat... eihän ne tiiä teistä sitäkään vähää mitä mä tiädän ..jatkakaa yhtä rankkojen saundien merkeissä ...
VASTAUS: Mitä ne sitten kirjoitti? Puistolava oli mielestämme erittäin asiallinen.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Hynynen, ootko mun sähköposti-Kippari-Kalle?
VASTAUS: En.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Jos levyn kannen kuvat kamaa kehoa komistamaan niin tänään Mr.Koponen saa surauttaa Kuolleet kukat kannesta kenkätelineisiini. Jos.
VASTAUS: Niin kuulemma tapahtui. Se hiveli kansitaiteilijamme egoa suuresti.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Mitäs sie Jouni oot mieltä miehestä nimeltä Vesa Jokinen ja Klamydian musiikista yleenssäkkii?!?
VASTAUS: Vesa Jokista Hynynen ei tunne, mies on tosin jättänyt itsestään varsin reilun vaikutelman. Klamydian musiikista Hynynen ei välitä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Mitäs vittua? Koko kesän väännätte jossain jämsässä ja sitte yks nihkee keikka vasta syksyllä Suamen Pääkaupungissa misson sentään parlamenttitalo. Onko Lappeenrannan pojilla kesälomasuunnitelmia maaseudun rauhassa vai eikö kukaan huali teitä tänne ihmisten ilmoille? Ja urbaani-botanistina kiinnostais vielä että mikä sen kukan nimi sitte o.
VASTAUS: Joo, Hynysellä pukkaa lomaa tätä kirjoittaessaankin. Kuolleen kukan nimi on kampiakselin kondensaattori.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Koskas se Hynysen ensimmäinen romaani ilmestyy? Soittakaa Velhonainen Koria-Rollissa
VASTAUS: Ei näillä aivoilla romaania kirjoiteta. Eikä näillä käsillä soiteta Velhonaista enää kuin korkeintaan kerran vuodessa.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Hehe, täälläpä on tyly kohtelu. Taasko on krapula? Hynynen saakeli sylkäs mun päälle ruisrockissa ja sen tulen kyllä vielä tämän kesän aikana kostamaan. Eikä sitä selitellä.
VASTAUS: No, kostitko?
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Taidan olla rakastunut suhun Jouni. Olit viikonloppuna Turussa ihan mielettömän seksikäs.
VASTAUS: Hynynen on yhtä seksikäs kuin kituva hauki tiskipöydällä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): liekkö junan tykytys ilosaaresta palatessa vai mikä joka palautti mieleen talvisen unen... lissää siitä myöhemmin. yritän tässä tiivistellä. noh töminässä näin teikälkäiset ekaa kertaa, olin ihan hurmoksessa (ja vieläkin). mutta jotain fucking deja vu- juttui tuli päälavan keikalla. joskus ties milloin näin unta että olin kt:n keikalla ja sulla oli siinä päässä se ninja-huivi. se oli tosi todellista joten mä luultavasti oon lukenut siitä jossain. eli mystisen vinksahtanut kysymys: mistä huivi? ostin teiän kaks ekaa levyeskoilta ilosaaressa (uuemmat oli jo) eli sä oot velkaa mulle (ja vitut) mutta maailma on kumma paikka ja en tiedä onko hyötyä tietää se kummemmaksi kuin ikinä voi käsittää muttta kun oldneedtoknow tulee iskee päälle. rakastaa jotain haamukuvaa etäisesti, sinun kultapienipaskajärkijapaskamuisti eli mari
VASTAUS: Ahaa, sie oot se helvetin ruma Levy- Eskojen asiakas, josta kaupan pitäjä Suomalaisen Kimmo puhuikin! Hynynen sai huivin Ninja-klubiin kuuluvalta pikkuveljeltään Janne Hynyseltä. Muita klubin jäseniä ovat mm. Mara Salminen, herra Ylppö, Jari Sinkkonen ja Samuli Putro. Nyt seuraa haaste/kysymys: ONKO KUKAAN KYSEISISTÄ HERROISTA PITÄNYT HUIVIA KEIKAN AIKANA PÄÄSSÄÄN KUTEN OLI PUHE?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Onko äijillä jotain valokuvaamista vastaan keikoilla? Otin valokuvia juhannuksena Kouvolassa ja Hynynen sekä Hongisto näytti miulle niin hienoja keskisormiaan..rupes ihan naurattamaan.Mutta asiaa.
VASTAUS: Ei ole. Kuvatkaa vaan niin saatanan tavall´
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Summeri on vallan lastenohjelma. Meinaakos miehet siellä olla krapuloissaan? No, mutta sittenhän se varmaan on parempaa kahottavaa. En tiiä passaako sitä hoitolasten kanssa kattoo? Mutta kesäkatua odotellessa. Olisiko se biisi hyvä keikkasettiin??Vitsi.
VASTAUS: Yllättävän hyvässä kunnossa oltiin siihen nähden, että edellisenä yönä meni muiden juomien lisäksi 30 shottia Manalassa.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Vittu ! Kävin kattomassa ämy -keikan hämeenlinnassa ja en ollu kuullut yhtäkään biisiä sitä ennen...no yhden missä muistaakseni laulettiin jostakin vitun kelloista..mutta vittu se vitun laulaja oli niin vittumainen, että koko keikka oli ihan vitun hyvä...ihmettelin kuinka tuhdit soundit saa 3 runkkarilla aikaseksi...ostin samantien -Tomusta ja Tuhkasta - levyn ja sekin on ihan vitun hyvä. Jatkakaa samaan vitun malliin ja haistakaa vittu perse.
VASTAUS: Ihan tässä taiteilija liikuttuu.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Niin ja me tullaan lämppäämään teitä johonkin...käykää tsekkaamassa: ja ilmottakaa missä ja koska! Muuten tulen vittu muillekin keikoille. Ps. ihan vitun rumia rippikuvia!
VASTAUS: Ei, pojat, noilla lihaksilla.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Kysyin netti oraakkelilta "Alkaako Kotiteollisuus työstämään joskus lasten lauluja" ja vastauksena pärähti että: "On ollut koko ajan alalla mukana" Jaa-a taitaa oraakkeli tietää mistä puhuu
VASTAUS: Työnnä oraakkelit ahteriis!
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Mitä mieltä ootte Charonista? Näin bändin ekan kerran livenä ja oikeesti keikka vei jalat alta. Nehän tais olla teiän lämmppärinä joskus, oliko tiukka meininki jätkien kaa? Toiseks soitatteko käärmeen päätä keikoilla tänä kesänä?
VASTAUS: Miehekäs meininki vaikka tyttöjen musaa onkin. Mukavia miehiä. Kunhan vain eivät joisi itseään hengiltä. Käärmeen pää soitettiin ainakin Provinssissa ja Ilosaaren Töminässä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Hynyselle kiitos noista biisien taustoijen kertomisesta. Mie en ymmärrä miks ihmiset kyselee sanotuksia tänne nettisivulle laitettavaks. Eikö he kuule tai ymmärrä mitä taiteilija Hynynen laulaa?? Ihme meininkiä. Tuleeko elokuussa julkaistavalle sinkulle muita biisejä kun iäisyyskutsu? Julkastaanko se elokuussa varmasti?
VASTAUS: Menee syyskuuhun. Sinkun sisällöstä uutisoidaan etusivulla näinä hetkinä.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Miksi ei ruisrockissa ollut paitoja myynnissä-häh? Olisin paidan ostanut peittääkseni uskomattoman kehoni, mutta ei! Perkele jos tarjolla on Matti Nykäs paitaa: elämä on laiffii, niin ei se paljon hymyilytä... ja laittasitte nyt jurpot ees mustavalkokuvat niistä paidoista esille, saisitte saatana rahaa! Helevetin hyvä keikka onneksi pelasti puolet kuvista... terv.hevimies helvetistä
VASTAUS: Paitamyyjä oli Nummirockin aikaan sairaalassa leikkauksessa. Hänelle asennettiin uusi, kauko-ohjauksella toimiva naama.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): No, niin. Turha vittuilu sikseen -tässä on pala asiaakin. Onko toi tejän uusin kiekko niin sanotusti ympyrä. "Alussa oli" lopun sydämenlyöntien jälkeinen kohina on samaa kuin "Valtakunnan" alkukohina, vai..? No, oli miten oli aika elävästi kuullostaa nuo levyn lopun jyminät siltä kuin vähintään viisisataa kiloisen olennon sydän löisi viimeiset lyönnit.
Kuullostaa vitun karulta, jos vehkeet vaan toistaa tarpeeks alhaalta. Ohjeena efektin synnyttämiseen niille keneltä tuo levy löytyy: poistatte eläimet samasta huonetilasta sitten bassonuppi ja volume kaakkoon. Loppuun pyyntö, joka koskee ensimmäistä bändipaitaani: toteuttakaa jo se idea paidasta "mikä vitun kotiteollisuus?" -ostaisin heti.
VASTAUS: Saatetaanpa toteuttaakin. Voihan se levy "ympyräkin" olla. Ainakin se on muodoltaan pyöreä. Hah, hah, heitinpä vitsin.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Tere! Ikää on sen verran paljon (34) ettei ole tapana turhia hehkuttaa mutta kun syytä on niin hehkutetaan sitten asiasta: Johan heititte Ilosaaressa saatanan hyvät/tiukat/ erinomaiset/ valtaisat setit. Ihan vanhan sydäntä lämmitti. Ei turhaa reissua tehty Padasjoelta asti ( 2 x Kotiteollisuus oli emännän ja meitsin pääesiintyjä...) Erityiskiitos Töminän setistä. Oli yhdet parhaista soundeista mitä sinä vkonloppuna kuultiin, kuka sitten olikin äänimaailmasta vastuussa mikseripöydän takana? Soitto oli tiukkaa josta suuri osakiitos kuulunee Sinkkosen helvetin timmille paukuttelulle. Harmi ettei kyseisiä esityksiä saatu vangittua videoformaattiin, mielellään katsoisi uudestaan. (Vink vink... koska tulee live-DVD? Tuleehan? Kysyntää on. Yksi kappale ostetaan heti.) Itse kun olen "löytänyt" KT:n vasta levyn Tomusta ja Tuhkasta myötä, oli tämä vanhojen rutistuksien ilta todella antoisa elämys, joutui heti kotona kuuntelemaan pää punaisena ja muna pystyssä läpi yön teitin kahta vanhempaa ceedeetä. Jep jep ja "virkamiehet painavat pakaraan". Pistäkäähän Torvi taas keikkakalenteriinne johonkin sopivaan väliin sitten joskus. Viime kerrasta onkin jo aikaa...
VASTAUS: DVD tulee joskus vuosien päästä, sitten kun siihen on jotain laitettavaa. Miksaajamme on Timo Virtanen, The Lord of Sound. Se on ärsytettynä vaarallinen. Ruokkiminen on ehdottomasti kielletty.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Mä ajattelin salamurhata Hongiston. Huomaisitteko te oikeastaan mitään? Se kun ämyrockissa suuteli mun tyttöystävää kolmesti. Ei se muuten mitään mutta nykyään itse kun sen kanssa suutelee, voin haistaa vieläkin toisen osapuolen. Hongistolle kun ei sovi naisten hajusteet. Olette muuten perkeleen hyvä bändi. Harmi että kuolette parin vuoden sisällä alkoholimyrkytykseen. Hynynen, mun kaveri halas sua ämyssä... otan osaa, ihan tosi. Ämyssä työnnettiin kuitti teidän keikkabussin ikkunasta sisään. Hetkeä myöhemmin lappu tuli takaisin ja siinä luki "Peter Pan" Kukakohan tämän kirjoitti? (Tiedän että et tiedä tai humalaltasi vois edes muistaa, mutta pakko ärsyttää teitä äärettömän turhalla kysymyksellä. Voithan koettaa arvata. Epäilen kyllä ettei bussissa sillä hetkellä ollut muita kun roudareita.. tappakaa ne - ne ratsastaa teidän maineella) Ja julkaisette saatana tän sinne kysymysvastaus osastolle tai jälleenmyyn sielunne Jumalalle.
VASTAUS: Se oli Peter Pan. Se asuu yhdessä Helinä- keijun kanssa vangittuna meidän bussissa.
------------
KYSYMYS (25.8.2002): laulaako Hynynen Viikatteen "Vuoden Synkin Juhla" -levyllä "Suojelusenkeli" kappaleen???
VASTAUS: No, voi kai sitä lauluksikin kutsua. Sama mies on kuitenkin kysymyksessä.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Coveroikaa Kikan Sukkulaveenukseen!
VASTAUS: Ja perustelunne ovat?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Tere! Tuletteks millo Lappeeseen? Ja jos ei klikan ni se on sama asia kuin Lpr eli Lappeenranta. Luin tos teidän antamia vastauksia ja täytyy sanoa, että aika röyhkeetä meininkiä. Taidatte olla aika kireitä tyyppejä, kun pitää kaikille vittuilla. Tosi mahtavaa jatkoa!
VASTAUS: Joskus syksyllä. Ainakin vissiin.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Aika hyvin keksitty tuo Jokin ihmisessä -biisi, vai mitä? Parhaimpia biisejä mun mielestä... Who ever wrote that shit.. Anyway...ootteks te minkhä ikäshiä? Hoh-hoijjaa... Kotiteollisuus oli muute niitä ensimmäisiä viritelmiä, jotka käännyttivät yhen mun frendin hevin puolelle... Ja nyt... odotan vastausta... jokin ihmisessä saa......
VASTAUS: Odottamaan vastausta? Olemme varmasti huomattavasti sinua vanhempia.
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Voi pojat. Yrittäkää edes tulla Poriin konsertoimaan joskus, ettei tarvis toiste raahautua Rauman mereen. Sillai.
VASTAUS: Onko siellä Moon jälkeen muka sopivaa paikkaa meille?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): olen köyhä ja opiskelija. pidän musiikistanne hieman. saako teiltä jotain ilmaista kamaa? paitoja tai cd:itä. kaikki kelpaa.
VASTAUS: Miten ois turpaan?
------------
KYSYMYS (25.8.2002): Onko Kotiteollisuus kuinka uskonnollinen bändi?kaikki pojat uskossa?Vai onko kaikki viittaus uskollisiin asioihin vain sarkasmia?:) Mietinpä vain...
VASTAUS: Sarkasmi. Mitä se on? Pitäisiköhän meidän vaihtaa nimemme Gospelteollisuudeksi?
------------
KOMMENTTI (25.8.2002): Moi! Vitun hyvä cd! Mari Ruottista
VASTAUS: Onko siellä Ruottissa paljon ruottalaisia?